اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش غواصان آتش‌نشانی رشت

جسد جوان 33 ساله در رودخانه رشت کشف شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی رشت، گفت: با تلاش غواصان آتش‌نشانی رشت جسد جوان 33 ساله غرق شده پس از جست و جو در رودخانه پسیخان رشت کشف شد.

جسد جوان 33 ساله در رودخانه رشت کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی مقصودی ظهر امروز در جلسه آتش‌نشانی این شهر با اشاره به پیدا شدن جسد جوان 33 ساله در رودخانه پسیخان، اظهار کرد: جسد مردی به نام «م‌ـ پور رستمی» پس از جست ­و جو در زیر آب توسط نیروهای غواص سازمان آتش‌نشانی رشت کشف شد.

وی در تشریح این خبر، اذعان کرد: به دنبال تماس با سامانه­ 125 سازمان آتش­‌نشانی و خدمات ایمنی رشت مبنی بر غرق شدن جوانی 33 ساله در سد پسیخان، یک گروه غواص سازمان به محل اعزام شدند.

این مسئول، ادامه داد: طبق گزارش‌های شاهدان حادثه اطلاع یافتند که جوان مذکور با چند نفر از دوستان خود مشغول قایق‌سواری در سد پسیخان بودند که با واژگون شدن قایق و عدم تسلط لازم به فن شنا موجب ناپدید شدن غریق شد.

وی، با اشاره به اینکه نیروهای غواص سازمان به فرماندهی محمدرضا پورمحمد مسئول گروه غواصی و اعضای گروه به انجام عملیات غواصی مبادرت کردند، اذعان کرد: این گروه غواصی موفق شدند جسد را در محل اعلامی از طرف شاهدان اولیه کشف کنند.

وی افزود: گروه امداد و نجات آتش‌نشانی رشت جسد را برای انجام کارهای قانونی تحویل ماموران نیروی انتظامی و خانواده متوفی دادند.

مقصودی، خاطرنشان کرد: برخی از شهروندان و یا مهمانان در فصل تابستان نکات ایمنی را برای حفظ جان خود از مخاطرات احتمالی رعایت نمی‌کنند.

وی یادآور شد: حادثه اخیر نیز می‌تواند موکد رعایت این مهم باشد تا در فصل گرما بار دیگر شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

انتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول