اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول دو سال گذشته محقق شد

افزایش 12 برابری فضای فیزیکی دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش فضای فیزیکی این دانشگاه از دو هزار متر مربع به 24 هزار متر مربع در طول دو سال اخیر خبر داد.

افزایش 12 برابری فضای فیزیکی دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

رضا یوسفوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: علی‌رغم همه تنگناهای اعتباراتی که داشتیم توانستیم اقدامات ارزنده‌ای در بخش‌های مختلف از جمله در توسعه فضای فیزیکی دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد انجام دهیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور این استان افزود: در اقدامی خارج از تصور اکنون فضای فیزیکی دانشگاه پیام‌نور استان از دو هزار متر مربع دو سال گذشته به 24 هزار متر مربع افزایش یافته است.

یوسفوند تصریح کرد: اکنون دیگر پیام‌نور و دانشجویان آن مجبور نیستند از فضاهای مخروبه سایر دستگاه‌ها و ادارات استفاده کنند و از این حیث شأن و کرامتی برای دانشگاه ایجاد شده است.

این مسئول ارشد دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در گذشته همین ساختمان اداری قدیمی پشت شهرداری یاسوج و فضای دانشگاه در گچساران را داشتیم که اکنون در همه شهرهای استان به برکت اقدامات دولت و پی‌گیری‌هایی که در استان و در سطوح ملی داشتیم، می‌توان با افتخار از زیر ساخت‌های دانشگاه در هر رسانه‌ای و از پشت هر تریبونی یاد کرد.

یوسفوند به مشکلات موجود بر سر راه اشاره کرد و گفت: بی‌شک اگر حاشیه‌ها اجازه دهند بسیاری از اقداماتی که به زعم برخی ناممکن است امکان‌پذیر خواهد شد و ما نیز توانستیم با اراده و عزمی که داشتیم قدمی در راستای کمک به اعتلای عرصه علم و دانش استان برداریم بی‌ آن که گرفتار حاشیه‌ها شویم.

وی تصریح کرد: در اقدامی مؤثر توانستیم به رغم کمبود اعتباراتی که وجود داشت برای سه پروژه عمرانی تعریف شده خود در سال جاری 14 میلیارد تومان جذب کنیم که یکی از این پروژه‌ها احداث آزمایشگاه مرکزی در یاسوج است.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول