اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان:

نرخ بلیت ورزشگاه فولادشهر 5 هزار تومان اعلام شد/ افزایش 66 درصدی قیمت

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: سازمان لیگ فدراسیون فوتبال قیمت بلیت ورزشگاه فولادشهر را 5 هزار تومان اعلام کرده که افزایش 66 درصدی نسبت به فصل قبل داشته است.

نرخ بلیت ورزشگاه فولادشهر 5 هزار تومان اعلام شد/ افزایش 66 درصدی قیمت

علیرضا جهانشاهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هفته گذشته به صورت تلفنی با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ صحبت کردم که وی اعلام داشت قیمت بلیت در ورزشگاه‌ها در شهرستان‌ها افزایش 20 درصدی داشته و قیمت بلیت در فولادشهر 4 هزار تومان شده است.

وی ادامه داد: با این حال طی نامه‌ای که سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان اصفهان اعلام کرده است، قیمت بلیت لیگ سیزدهم در شهرستان‌ها 6 هزار تومان اعلام شده است.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: با توجه به قیمت اعلام شده افزایش قیمت بلیت در شهرستان‌ها افزایش 66 درصدی داشته است، اما در تهران کمتر بوده است.

وی با اشاره به نرخ بلیت در لیگ دوازدهم بیان کرد: در فصل گذشته قیمت بلیت در دیدارهای عادی 3 هزار تومان و در دیدارهای سپاهان و ذوب آهن با استقلال و پرسپولیس 5 هزار تومان بود، اما در فصل جدید تمام مسابقات تک نرخی خواهد بود.

جهانشاهی با بیان اینکه افزایش قیمت بلیت در تعداد تماشاگران بی‌تاثیر نیست، تصریح کرد: به نظر می‌رسد با افزایش قیمت بلیت دیدارهای فوتبال شاهد کاهش تعداد تماشاگران در طول فصل باشیم.

انتهای پیام/63006/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول