اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته

بزرگترین محموله قاچاق در 3 سال گذشته همدان کشف شد

فرمانده انتظامی همدان گفت: محموله 350 کیلوگرمی تریاک که از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های غربی و همدان بار شده بود در مسیر ورودی جنوب استان همدان متوقف شد.

بزرگترین محموله قاچاق در 3 سال گذشته همدان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی معصوم بیگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش گسترده مأموران حوزه مبارزه با مواد مخدر بزرگترین محموله در سه سال گذشته در استان همدان کشف و ضبط شده است.

وی بیان داشت: طی گزارش‌های رسیده به ستاد مبنی بر فعالیت یک باند بزرگ برای وارد کردن مواد مخدر به استان همدان، مأموران مبارزه با مواد مخدر طی چند ماه کار مستمر به محض ورود محموله مواد مخدر به استان، آن را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: محموله 350 کیلوگرمی تریاک که از استان‌های جنوبی برای استان‌های غربی و همدان بار شده بود در مسیر ورودی جنوب استان همدان متوقف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات چهار نفر دستگیر و دو خودرو کامیون و تانکر نیز ضبط و به پارکینگ انتقال داده شد.

معصوم‌بیگی با اشاره به دستگیری دو باند دیگر در دو هفته گذشته عنوان کرد: در طی دو هفته گذشته دو باند مواد مخدر دیگر را که بیش از 700 کیلوگرم تریاک داشتند کشف و در طی این عملیات 10 نفر نیز دستگیر شدند.

وی با تأکید بر اینکه نگاه ما به بحث مواد مخدر نگاه جهادی و حماسی است افزود: بحث مبارزه با مواد مخدر یکی از مطالبات عمومی مردم است زیرا عمده جرایمی که در سطح جامعه اتفاق می‌افتد به صورت مستقیم یا غیر مستقیم ریشه در مواد مخدر دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در چهار ماه سال جاری در استان همدان 950 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به ماه‌های مشابه سال قبل 60 درصد افزایش کشفیات داشتیم.

وی با اشاره به دستگیری 2 هزار و 500 نفر در حوزه مواد مخدر بیان داشت: نیروی انتظامی به قاچاقچیان اجازه جولان نمی‌دهد و باید بدانند که دست از این کار‌های خود بردارند.

معصوم‌بیگی در پایان سخنانش گفت: حوزه مبارزه با مواد مخدر یک حوزه چندجانبه است که باید همه بخش‌ها در حوزه‌های پیشگیری، درمان، فرهنگی و خانواده و ... وارد شوند.

انتهای پیام/89007/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول