اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان خبر داد

برگزاری 11 هزار برنامه آموزشی در فنی و حرفه‌ای زنجان

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان از برگزاری 11 هزار و 370 برنامه آموزشی مختلف در این مرکز خبر داد.

برگزاری 11 هزار برنامه آموزشی در فنی و حرفه‌ای زنجان

عبدالحسین پازکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به استقبال خوب علاقه‌مندان از دوره‌های تابستانی فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان اشاره کرد و افزود: تابستان هر سال ظرفیت دوره‌های فنی و حرفه‌ای 20 درصد افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته فنی و حرفه‌ای شهید مفتح علاوه بر ظرفیت تعریف شده پنج درصد مازاد بر برنامه ابلاغ شده افزایش ظرفیت داشته است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان با اشاره به اینکه در تابستان سال جاری چهار حرفه در کارگاه کشاورزی افتتاح می‌شود، تصریح کرد: دوره‌های پرورش دهنده زنبور عسل، ماهیان آکواریومی و ماهیان سردآبی جزو این حرفه‌ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه کارگاه تعمیر آسانسور به زودی در فنی و حرفه‌ای شهید مفتح افتتاح می‌شود، گفت: این کارگاه جز یکی از بهترین کارگاه‌های تعمیر آسانسور شمال غرب کشور محسوب می‌شود.

پازکی با اشاره به اینکه پیش‌ثبت‌نام دوره‌های تعمیر آسانسور آغاز شده است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این دوره اعلام آمادگی کنند.

وی با بیان اینکه در بخش آموزش تئوری دوره تعمیر آسانسور 70 نفر ثبت‌نام کرده‌اند، خاطر‌نشان کرد: هم‌اکنون 60 نفر در این دوره آموزش می‌بینند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان با اشاره به اینکه 25 درصد آموزش‌ها به صورت تئوری است، تصریح کرد: پس از این مرحله کارآموزان در کارگاه آموزشی فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: مرحله عمرانی ساخت کارگاه تعمیر آسانسور به اتمام رسیده است و کارآموزان به زودی وارد بخش عملی این حرفه می‌شوند.

پازکی با اشاره به اینکه در سال گذشته بر اساس تفاهم‌نامه فنی و حرفه‌ای 493 دوره باید برگزار می‌شد، گفت: با توجه به فعالیت این مرکز 760 دوره مختلف برگزار شد.

وی به اجرای برنامه آموزش مصوب تعریف شده در فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس این برنامه آموزش برای یک میلیون و 154 هزار و 773 نفر ساعت تعهد شده بود.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان ادامه داد: در برنامه آموزش مصوب شده در سال گذشته کارآموزان یک میلیون و 841 هزار و 965 نفر ساعت دوره‌های مختلف را طی کردند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته باید طبق تعهد سازمان فنی و حرفه‌ای 6 هزار و 722 دوره برنامه‌های آموزشی اجرا می‌شد، تصریح کرد: بر اساس آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شهید مفتح 11 هزار و 370 برنامه آموزشی برگزار شده است.

انتهای پیام/73008/ز40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول