اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن:

2 جای خالی برای جذب بازیکنان مورد نیاز در نظر گرفته شده است

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌ آهن گفت: در لیست ذوب آهن برای لیگ سیزدهم دو جای خالی وجود دارد و در طول نیم فصل نخست دو بازیکن در پست مورد نیاز تیم جذب می‌شوند.

2 جای خالی برای جذب بازیکنان مورد نیاز در نظر گرفته شده است

اصغر فروتن امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم ذوب آهن با توجه به حضور در مرحله پلی‌آف فرصت کوتاهی را برای آماده سازی پیش رو داشته است.

وی با اشاره به جذب بازیکنان جدید برای تیم فوتبال ذوب آهن بیان کرد: لوکا به بازیکنان جوان اعتماد داشته و از این رو از کار کردن با بازیکنان جوان رضایت دارد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه در لیست تیم دو جای خالی وجود دارد، تصریح کرد: با نظر کادر فنی دو جای خالی در لیست وجود دارد که بر اساس نیاز تیم بازیکنان مورد نظر جذب می‌شوند.

وی با ابراز رضایت از تمرینات پشت سر گذاشته تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: در سه بازی تدارکاتی که تیم ذوب آهن برگزار کرد، شاهد نمایش خوبی از بازیکنان بودیم و این عملکرد ما را به آینده تیم امیدوار کرد.

فروتن به آغاز لیگ برتر سیزدهم اشاره کرد و گفت: تیم ذوب آهن فصل گذشته را خوب آغاز نکرد و در ادامه نیز به مشکلات زیادی برخورد، اما در نظر داریم در لیگ جدید از هفته‌های ابتدایی تیم قدرتمندی در نتیجه‌گیری باشیم.

انتهای پیام/63006/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول