اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) صورت می‌گیرد

برپایی جشن میلاد در مساجد جنوب تهران

قائم‌مقام شهردار منطقه 20 از برپایی جشن میلاد در مساجد و بوستان‌های جنوب تهران در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برپایی جشن میلاد در مساجد جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اصغر عطایی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران از استقبال ده‌ها هزار نفری شهروندان منطقه 20 از ویژه برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان خبر داد و برپایی جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در مساجد و بوستان‌ها را از جمله برنامه‌های پیش‌رو برشمرد.

قائم‌مقام شهردار منطقه 20 تهران گفت: غنی‌سازی اوقات شهروندان روزه‌دار با ویژه برنامه‌های فرهنگی با محوریت اولویت‌های مدیریت شهری در ایام ماه مبارک رمضان است که تاکنون با استقبال گسترده‌ای از سوی شهروندان روبرو بوده‌اند.

وی در ادامه با حضور بیش از 60 هزار نفر از شهروندان در جشن مردمی مجموعه فرهنگی - ورزش قمر بنی هاشم (ع) (جانبازان) طی شب‌های گذشته خاطرنشان کرد: استقرار ایستگاه‌های فرهنگی قرآنی، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع هنری، نمایشی و آموزشی برای تمام سنین از سلایق اجتماعی از نقاط قوت این ویژه برنامه‌های فرهنگی است که موجب حضور گسترده شهروندان شده است.

عطایی برپایی جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در مساجد، میادین و بوستان‌های منطقه 20 را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان برشمرد و تصریح کرد: جشن میلاد امام حسن (ع) در بوستان‌های نغمه، خرم، 13 آبان، ماهور، میدان شهید بروجردی، مدرسه هدایت در روستای فیروزآباد و مساجد 22 محله این منطقه همزمان با شب میلاد برپا می‌شود.

قائم‌مقام شهردار منطقه 20 در پایان افزود: با هدف افزایش سرمایه‌های اجتماعی از سوی مدیران محله نیز برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی ویژه‌ای پیش‌بینی شده است که در سطح محله‌های 22 گانه این منطقه در حال اجراست.

انتهای پیام/2462/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول