اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه اول سال جاری

بورس یزد 240 درصد افزایش معاملات را تجربه کرد

مدیر بورس منطقه‌ای یزد گفت: طی سه ماهه اول سال جاری بورس یزد با معامله بیش از 414 میلیون سهم به ارزش 2هزار و 468 میلیارد ریال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 240 درصد افزایش معاملات را تجربه کرده است.

بورس یزد 240 درصد افزایش معاملات را تجربه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی بورس یزد استان یزد، علی‌اکبر جعفری اظهار داشت: در همین مدت 960 نفر سهامدار جدید در بورس منطقه‌ای یزد با اخذ کد معاملاتی، فعالیت سرمایه‌گذاری خود در بازار سرمایه را آغاز کرده‌اند.

به گفته وی، تالار بورس منطقه‌ای یزد از لحاظ آموزش و فرهنگ سازی نیز اقدامات موثری انجام داده است؛ به طوری که در طول سال 1391 حدود یک‌هزار و 500 نفر در کلاس‌های آموزشی این تالار شرکت کرده و آماده سرمایه گذاری شدند و در طی سه ماه اول سال نیز حدود 400 نفر در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.

مدیر بورس منطقه‌ای یزد تصریح کرد: علاوه بر این آموزش‌های حضوری، مدیریت بورس منطقه‌ای یزد از طریق رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیمای استان به تولید سلسله برنامه‌های آموزشی، ترویجی در مورد بازار سرمایه پرداخته که بنا به گزارش این رسانه هر هفته قریب 100 دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی با محوریت تبیین ساز و کارهای بازار سرمایه و تحلیل شرایط آن تهیه و پخش می‌شود.

در سال گذشته یک‌هزار و 200 میلیون سهم به ارزش 4 هزار و 173 میلیارد و 654 میلیون در تالار بورس یزد معامله شد.

انتهای پیام/2464/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول