اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

ای جریان زلال کرامت! با جان بارانیت عطش تشنگان را سیراب کن

یا حسن(ع) !ای منادی نور! آمدی تا تمام دلهره‎های عالم را آرام کنی و با تبسم دلنشین چهره‎ات هیاهوی دنیا را به سکون برسانی، وقتی ماه ضیافت، سینه بر آسمان سایید و به تمامیت رسید، جان بارانیت عطش روزه‌دارن و تشنگان عالم را سیراب کرد.

ای جریان زلال کرامت! با جان بارانیت عطش تشنگان را سیراب کن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیینه حسن خداوندی بر سفره ماه مبارک رمضان تجلی میلاد امام کرامت را بر آسمان امامت نوید می‎دهد، از خاک تا افلاک گلریزان ورود مردی است که قرار است کرامت را به تمامیت برساند و چراغ بخشندگی را برای زمینیان نورانی کند، آسمان به یمن میلاد ثمره زندگی آسمانی‌ترین زوج، غرق نور و سرور شده است.

حسن(ع) آمده تا قبله حاجات مردم از وجود کریم آل‎الله بهره‎مند شود، بزرگی که تنها دامن کریمانه او پاسخگوی حوائج دنیائیان است.

میلاد امام حلم و بردباری ضیافت الهی را گواراتر کرده و تشنگی کام روزه‌داران را با جرعه گوارا از دستان کرامت امام حسن(ع) سیراب می‎کند.

ماه سینه بر آسمان سائیده تا در پهنای آسمان بر دستان نوزادی بوسه زند که جلوه حسن خداوندی را کامل کرده است، ماه بر دستان نوزاد نورانی بوسه می‎زند و قطره اشک گوشه چشمش را کیمیای حیات بندگانی می‎کند که بر درگاه الهی دست نیاز بلند کرده‎اند، از کرانه دریا تا افق آسمان روی شانه‎های ستبر مردی استوار است که تاریخ مظلومیتش را فریاد می‎زند.

ستارگان گرداگرد ماه به تکاپو درآمده‎اند و ماه ضیافت به کمال رسیده و خوان گسترده الهی با آمدن مردی از تبار کرامت به نور رحمت و نعمت نورافشان شده است.

امشب ستاره‎ها به شوق دیدار تو بر زمین سرک می‎کشند و پورنورتر از همیشه سوسو می‎زنند، آری حسن(ع) آمده است تا زیبایی عالم را تضمین کند.

ای منادی نور آمدی تا تمام دلهره‎های عالم را آرام کنی و با سکون و تبسم دلنشین چهره‎ات هیاهوی دنیا را به سکون برسانی.

قاصدک‎ها گرداگرد گهواره تو بال بهشتی می‎زنند و عطر وجودت را با پیک نسیم بر جان مشتاقان دیدارت هدیه می‎کنند.

آمدی تا جان بارانیت بر تشنگان جهان ببارد و عطش آنها را سیراب کند، تو آمدی تا با صداقت لایزالی خویش آسمان و زمین را آشتی دهی و بر گریه‎های بی‎پناهی آنان دست نوازش و مرهم باشی، مظلوم اهل بیت، کریم آل‌الله و زینت یافته چهره پیامبر اکرم(ص) ضیافت الهی با آمدنت کامل شد، میلادت خجسته و سایه نامت تا ابد بر پیکره هستی جاودانه باد.

انتهای پیام/63019/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول