اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمنان تأکید کرد

آموزش خانواده‏ها مهم‏ترین اصل مبارزه با آثار و پیامدهای منفی اعتیاد

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمنان، آموزش خانواده‏ها را مهم‏ترین اصل مبارزه با آثار و پیامدهای منفی اعتیاد دانست.

آموزش خانواده‏ها مهم‏ترین اصل مبارزه با آثار و پیامدهای منفی اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در نشستی با حضور شماری از دست‏ اندرکاران مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری شهرستان سمنان گفت: مواد مخدر یکی از موضوعات اساسی کشور و جهان محسوب می‏شود که باید با برنامه‏ ریزی صحیح و منسجم به مقابله آن رفت.

وی گفت: اگرچه با صرف اقدامات و هزینه‏‌های زیاد و همچنین تقدیم شهدای گران‏قدر زیادی در جهت مقابله با این پدیده شوم تلاش‏های ارزنده‏ ای شده است اما متاسفانه به دلیل ساخت بسیار آسان و در دسترس بودن این ماده افیونی خانواده‏ های زیادی هنوز درگیر این مقوله هستند.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان سمنان ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع و آثار و پیامد منفی اعتیاد باید راهکارهای مقابله با آن در اولویت کاری دستگاه‏های عضو قرار گیرد و در این راستا می ‏طلبد از ظرفیت‏های بخش خصوصی مانند انجمن معتادان گمنام و کنگره 60 نهایت استفاده را کرد.

وی گفت: بر اساس تعهداتی که از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر عهده ستاد شهرستان نهاده شده است باید دو کمپ بازپروری ویژه برادران و یک کمپ ویژه خواهران در سال جاری در سمنان احداث و فعال شود که در این زمینه اقدامات مقتضی در دستور کار قرار گرفته و پیگیری‏های لازم در حال انجام شدن است.

سعدالدین گفت: باید خانواده را در زمینه پیشگیری و راهکارهای مبارزه با مواد مخدر به طور کامل آشنا کرد به طوریکه با تلاش و جدیت مضاعف هر خانواده ایرانی به یک پایگاه مبارزه با مواد مخدر تبدیل گردد.

در ادامه هریک از اعضا گزارشی از اقدامات مرتبط در سال 91 را بیان کردند.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول