اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماه نخست امسال صورت گرفت

افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌رضوی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌رضوی از افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر در چهارماه نخست امسال خبر داد.

افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علی‌اصغر رشید در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اجرای 12 مرحله طرح جمع آوری معتادان پرخطر در مشهد بر حضور موثر دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا در راستای پاکسازی نقاط آلوده شهری تاکید کرد.

وی اظهار داشت: همزمان با اجرای این طرح‌ها در این مدت، شاهد کاهش 24 درصدی دستگیری عوامل تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

این مسئول افزود: همچنین در این مدت 20 طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط 920 تیم عملیاتی در استان به اجرا در آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌رضوی، با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر مدت یاد شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته، گفت: از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط انتظار می‌رود تا در راستای استمرار مقابله و مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر با دستگاه‌های نظامی و انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

جانشین رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای درمان و بازتوانی معتادان متذکر شد: باید با استفاده از ظرفیت بخش‌های دولتی و خصوصی در راستای اشتغال‌‌زایی معتادان بهبود یافته بهره جست.

وی اذعان داشت: زمینه‌سازی برای بازگشت مجدد معتادان بهبود یافته به جامعه توسط دستگاه‌های فرهنگی از جمله انتظاراتی است که باید توسط دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی برآورده شود.

انتهای پیام/70001/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول