اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توان‏بخشی بهزیستی دماوند خبر داد

خدمات‏رسانی به 773 مستمری‏بگیر در دماوند

معاون توان‏بخشی اداره بهزیستی شهرستان دماوند از خدمات‏رسانی به 773 مستمری‏بگیر در دماوند به همت اداره بهزیستی این شهرستان خبر داد.

خدمات‏رسانی به 773 مستمری‏بگیر در دماوند

طاهره بهاری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر 773 مورد مستمری‏بگیر توان‏بخشی در شهرستان دماوند وجود دارد، اظهار کرد: در حوزه توان‏بخشی شهرستان دماوند، هزار و 300 معلول و دانشجو در تمام مقاطع زیرپوشش هستند و بخش زیادی از شهریه‏ها و هزینه‏های تحصیلی این افراد را پرداخت می‏کنیم.

وی در ادامه در خصوص مراکز توان‏بخشی زیرپوشش بهزیستی دماوند گفت: مرکز سالمندان شهرزاد در دماوند و شیرین در رودهن وجود دارد و این مراکز موظف هستند تا در مرحله اول به سالمندان شهرستان دماوند و در مرحله بعد به سالمندانی که از تهران معرفی می‏شوند، خدمات ارائه دهند.

معاون توان‏بخشی اداره بهزیستی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: مرکز فرشتگان در رودهن و مرکز ذهنی دماوند به پسران بالای 14 سال که به صورت شبانه‏روزی نگهداری می‏شوند و در مرکز حرفه‏آموزی به یادگیری مهارت فنی و حرفه‏ای مشغول هستند، خدمات ارائه می‏دهند.

بهاری به فعالیت کلینیک‏های مددکاری اشاره کرد و اذعان داشت: کلینیک‏های مددکاری فرشتگان رودهن و کلینیک مددکاری انجمن پیشرفت معلولان شهرستان دماوند هر کدام 300 پرونده در دست دارند که موظف هستند به انجام خدمات به آنها بپردازند.

معاون توان‏بخشی اداره بهزیستی شهرستان دماوند در پایان عنوان کرد: تمام این مراکز تحت نظارت بهزیستی فعالیت می‏کنند و از یارانه‏ها و بودجه بهزیستی استان تهران بهره‏مند هستند.

انتهای پیام/2568/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول