اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نیر خبر داد

اجرای طرح اجتماع‌محور برای پیشگیری از اعتیاد در چهار روستای نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت: طرح اجتماع محور به عنوان یکی از راه‌های پیشگیری از مواد مخدر در چهار روستای آلوده شهرستان نیر اجرا می‌شود.

اجرای طرح اجتماع‌محور برای پیشگیری از اعتیاد در چهار روستای نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر فخرالدین زاهد عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در نیر اظهار داشت: استکبار جهانی امروز با ناامیدی از هر دریچه‌ای که تبلیغات و ترفندهای مختلفی را به کار گرفته بیشترین تاکید بر به انحطاط کشیدن اندیشه و آرمان جوانان ما است که در این زمینه روی مواد مخدر و توزیع گسترده آن سرمایه‌گذاری عظیمی صورت داده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر گرایش به مواد مخدر به دلیل افزایش تولید و گستردگی انواع آن به شدت نسل سوم و چهارم را تهدید می‌کند، تصریح کرد: ‌در این اوضاع و احوال باید هم فضاهای سالم تربیتی و تفریحی و هم آگاهی و بصیرت نسل جوان و نوجوان را ارتقا بخشیم تا مبادا در این دام و تله دشمن گرفتار آیند.

زاهد به آثار زیانبار مصرف مواد مخدر و مشکلات دامنه‌دار آن اشاره کرد و افزود: تبعات سویی که مصرف مواد مخدر به همراه دارد تبعات بسیار زیانبار و هلاکت‌باری است که نسل آینده ما را مورد تهدید قرار می‌دهد و اگر مراقب نباشیم از این منفذ ضربه می‌خوریم.

این مسئول با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در پیشگیری از شیوع اعتیاد و گسترش آن خاطر نشان کرد: طرح اجتماع محور به عنوان یکی از راه‌های پیشگیری از مواد مخدر در چهار روستای آلوده شهرستان نیر اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در این طرح برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشگیرانه از اعتیاد در مناطق شهری و روستایی با جدیت دنبال شده و مورد هدف‌گذاری جدی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان نیر ضرورت اهمیت برپایی نمایشگاه‌های ترک اعتیاد را یادآور شد و بیان کرد: حضور تشکل‌های مردم نهاد در جلسات این شورا بسیار ضروری است چرا که بخش عظیمی از برنامه‌های پیشگیرانه به همت و تلاش آنها انجام می‌شود.

زاهد ضرورت فعال شدن کمیته‌های پیشگیری از اعتیاد را در ابعاد مختلف یادآور شد و ادامه داد: آگاه‌سازی مردم به ویژه قشر جوان از برنامه‌های جدی و اولویت‌داری است که نباید مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گیرد.

انتهای پیام/62004/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول