اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محکومیت حمله به مقدسات مسلمانان در سوریه

اردبیلی‌ها خروش حسینی در دفاع از بارگاه زینبی برپا کردند

به دنبال هتک حرمت روزهای اخیر به بارگاه حضرت زینب (س) در سوریه مردم مؤمن و حسینی اردبیل خروشی جاودانه در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه شیر زن دشت کربلا حضرت زینب (س) برپا کردند.

اردبیلی‌ها خروش حسینی در دفاع از بارگاه زینبی برپا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در تجمع اعتراض‌آمیزی که عصر امروز در محکومیت حمله به حرم حضرت زینب (س) در میدان مصلای اردبیل برگزار شد، ‌شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای «لبیک یا حسین،‌ لبیک یا ابوالفضل و همچنین هیهات من الذله، مرگ بر وهابی، مرگ بر سلفی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس خبیث و همچنین شعارهایی در حمایت از اهل بیت عصمت و طهارت» حرکت‌های اخیر تکفیری‌ها و وهابی‌ها را در حمله به حرم عقیله بنی هاشم محکوم کردند.

در این مراسم که در میدان مصلای اردبیل برگزار شد جمع زیادی از نمازگزاران و روزه‌داران در حالی که پلاکاردهایی نیز در محکومیت جنایت وهابی‌ها و سلفی‌ها در دست داشتند از جوامع بین‌المللی و جهانی خواستند تا جلوی حرکت‌های ددمنشانه گروه‌ها و فرقه‌های ضاله را در سوریه بگیرند و اجازه ندهند بیش از این، این گروه‌ها با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی خون به دل مسلمانان کرده و به بارگاه مقدس ائمه هدی و خاندان پر عصمت آنها خدشه و ضربه‌ای وارد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حاشیه این مراسم یکی از اساتید حوزه و دانشگاه‌های اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، گفت: حرکتی که امروز در جهان اسلام و به دست برخی فرقه‌های ضاله صورت می‌گیرد حرکت ننگین نشانی است که آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در پشت سر آن قرار دارند.

حجت‌الاسلام مسعود رجب‌نژاد افزود: سال‌هاست که دست پرورده‌های دستگاه‌های جاسوسی غرب در عالم اسلام و تشیع حرکت‌های نامبارکی را انجام می‌دهند و به هر وسیله‌ای می‌خواهند اتحاد جهان اسلام را به هم بزنند اما قطعاً در این مسیر با ذلت و خواری بیش از گذشته روبه‌رو می‌شوند.

وی حرکت امروز حسینیان اردبیل در محکومیت حمله به حرم عقیله بنی هاشم را قابل ستایش خواند و تصریح کرد: این حمایت‌ها و تجمع‌های اعتراض‌آمیز در روزهای آینده و به دست امت اسلامی با گستردگی خاص تداوم می‌یابد تا ریشه فرقه‌های ضاله نظیر وهابی‌ها و سلفی‌ها از روی زمین برداشته شود.

انتهای پیام/62001‌/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول