اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج کارکنان دانشگاه پیام‌نور مرکز بناب افتتاح شد

در مراسمی با حضور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بناب، رئیس دانشگاه پیام نور، کارکنان و جمعی از اعضای هیئت علمی پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز بناب افتتاح شد.

بسیج کارکنان دانشگاه پیام‌نور مرکز بناب افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بناب ظهر امروز در این مراسم در سخنانی هدف از تشکیل نیروی مقاومت بسیج در رده‌های مختلف را ارائه الگو در سازمان‌ها با این رویکرد که با تفکر بسیجی و شهدا می‌توان کشور را بهتر اداره کرد و نیز نهادینه کردن فرهنگ و تفکر ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در میان آحاد مردم عنوان کرد.

سجاد صبوری اظهار کرد: هدف این است که نشان دهیم آن تفکری که در عملیات‌های بزرگ کارساز شد، امروز نیز می‌تواند در سایر عرصه‌ها وارد شده و سخت‌ترین و مشکل‌ترین کارها را به انجام برساند.

وی ضمن تأکید بر همدلی و همکاری مسئولان و کارکنان دانشگاه با بسیج کارکنان اظهار امیدواری کرد، این پایگاه بتواند در کنار مأموریت‌های محوله برای پیشرفت برنامه‌های ابلاغی و همچنین در زمینه تقویت تشکیل بسیج 20 میلیونی و همچنین در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی دانشگاه قدم بردارد.

وی سازماندهی و آماده‌سازی گردان‌های عاشورا و الزهرا و همچنین تشکیل حلقه‌های صالحین را از دیگر برنامه‌های پایگاه بسیج کارکنان برشمرد و از مسئولان دانشگاه پیام نور مرکز بناب در خصوص همکاری در ایجاد این پایگاه تقدیر و تشکر کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب همچنین در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان سپاه ناحیه بناب در خصوص ایجاد پایگاه کارکنان در این مرکز گفت: امیدواریم تشکیل این پایگاه بتواند اهدافی که بسیج کارکنان دارد، آن را به خوبی دنبال کند.

حسین غفوریان با اعلام حمایت از تشکیل پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز بناب تصریح کرد: بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور بناب با بالا بردن سطح آگاهی‌ها، الگوهای تمام عیار نظم و انضباط، ابتکار عمل، نوآوری و احساس مسئولیت بوده و بتواند با استفاده از تمام ظرفیت‌های دانشگاه برای تحقق اهداف این مجموعه قدم بردارد.

در ادامه این مراسم مهدی اکتسابی به عنوان نخستین مسئول بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز بناب منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/60002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول