اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

حمله به بارگاه حضرت زینب (س) دامن دشمنان اسلام را می‌گیرد

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور بیانیه‌ای حمله به بارگاه ملکوتی حضرت زینب (س) را محکوم و اعلام کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که شر این حرکت‌های کور دامن آنها را خواهد گرفت.

حمله به بارگاه حضرت زینب (س) دامن دشمنان اسلام را می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آمده است: بار دیگر دستان جنایتکار وهابیت و گروه‌های تکفیری به هتک حرمت مقدسات اسلامی و این بار بارگاه دخت گرانقدر حضرت مولی الموحدین امام علی (ع) آلوده و منجر به شهادت یکی از خادمین این حرم شد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: این حمله یادآور جنایت یزیدیان و هتک حرمت به خاندان اهل‌ بیت (ع) است و نشان می‌دهد عاملان آن در راه ایجاد اختلاف میان صفوف متحد مسلمانان از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند و دست به هر بی‌حرمتی خواهند زد، اما دشمنان اسلام باید بدانند که شر این حرکت‌های کور دامن آنها را خواهد گرفت و بیش از پیش آنان را در مقابل مسلمانان بیدار، خوار و ذلیل خواهد کرد.

در این بیانیه افزوده شده است: بی‌شک مسلمانان با حفظ هوشمندی در مقابل این اقدامات تفرقه‌افکنانه و جنایت‌کارانه، ایادی استکبار را در نیل به اهداف پلیدشان ناکام خواهند گذارد و با حفظ وحدت و همدلی جلوی هرگونه آشوب را در کشورهای اسلامی و در دامن زدن به جنگ‌های طایفه‌ای و مذهبی خواهند گرفت.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و هتک حرمت آستان مقدس زینب کبری (س)، این حادثه ناگوار را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل‌الله فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و حوزه‌های علمیه تسلیت می‌گوید و از درگاه باری تعالی نابودی استکبار جهانی و ایادی و وابستگان جنایتکار و وهابیت کور را مسئلت دارد.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول