اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال اهانت به حرم حضرت زینب (س)

حسینیان اردبیل تجمع اعتراض‌آمیزی را برگزار می‌کنند

به دنبال هتک حرمت به حرم حضرت زینب (س)، حسینیان اردبیل تجمع اعتراض‌آمیزی را برگزار می‌کنند.

حسینیان اردبیل تجمع اعتراض‌آمیزی را برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این تجمع اعتراض‌آمیز که تا ساعتی دیگر آغاز می‌‌شود از مقابل مصلای اردبیل و بعد از نماز ظهر و عصر و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به سمت خیابان‌های اصلی این شهر انجام می‌شود تا حسینیان پر‌شور اردبیلی ضمن محکومیت حرکت‌های ددمنشانه ایادی کفر و حامیان گروه‌های تکفیری و ضد اسلامی و انسانی عشق و ارادت خود را به عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) نشان دهند.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل در این رابطه اظهار داشت: مردم حسینی اردبیل به صورت خودجوش این تجمع اعتراض‌آمیز را برگزار می‌کنند تا به همه بدخواهان اسلام و ارزش‌های آن اعلام کنند که اقدامات و حرکت‌هایشان بی‌ثمر بوده و محکوم به شکست است.

حجت‌الاسلام مهدی نوروزی خاطرنشان کرد: مردم وفادار و حسینی اردبیل ضمن محکومیت حرکت‌های گروه‌های ضد دینی با راهپیمایی خودجوش خود سعی دارند خطاب به آنها اعلام کنند که دست از اعمال ننگین و غیر‌انسانی خود در تخریب اماکن مذهبی و دینی به ویژه هتک حرمت به حرم خاندان عصمت و طهارت بردارند.

وی یادآور شد: گروه‌های تکفیری و وابسته به وهابیت و سلفی‌ها در سوریه جنایت‌هایی را مرتکب می‌شوند که در برابر این جنایت‌ها سکوت غرب و مدعیان حقوق بشر تعجب‌آور است در حالی که کشورهای غربی در کمتر از یک ساعت می‌توانند طومار آنها را به هم بپیچند.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل گفت: این اقدامات و حرکت‌های سخیف در اهانت به مقدسات مسلمانان نشاندهنده حمایت همه جانبه غرب از این گروه‌های ضد دینی و ضد مذهبی است که قطعاً امت اسلام باید در برابر این ترفندها هوشیار باشند و با خروش یکپارچه خود و حفظ وحدت و همدلی دشمن را ناکام بگذارند.

نوروزی در پایان سخنان خود بیان داشت: نباید در برابر چنین گروه‌های ضاله و انحرافی از تلاش و کوشش برای محکومیت و به شکست کشاندن آنها ناامید شد بلکه ضرورت دارد همه با هم وارد عرصه شویم و اجازه ندهیم دشمن بیش از این از تفرقه و برخی دو دستگی‌های عالم اسلام به نفع خود بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/62001/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول