اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی ایلام:

25 درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شد

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: 25 درصد به حقوق بازنشستگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی اضافه شد.

25 درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محسن محمودی صبح امروز در شصتمین سالگرد تاسیس سازمان تامین اجتماعی در ایلام اظهار داشت: بالغ بر 350 هزار میلیارد تومان سازمان تامین اجتماعی از دولت طلبکار بود که با پرداخت آن از سوی دولت با واگذاری برخی سهام شرکت‌های دولتی به این سازمان تحول بزرگی در تامین اجتماعی روی داد.

وی ادامه داد: نتیجه واگذاری سهام شرکت‌های دولتی و تعدادی بانک به سازمان تامین اجتماعی، برگشت سرمایه بزرگ مردم تحت پوشش این سازمان به عنوان صاحبان اصلی این سازمان بود.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: ایجاد و احساس امنیت برای اعضای این سازمان از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان ارشد سازمان است.

محمودی خاطرنشان کرد: افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان در سال‌جاری ناشی از واگذاری سهام شرکت‌های دولتی به تامین اجتماعی بود.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: این مهم در ماه گذشته همراه با تفاوت سه ماهه سال‌جاری به حساب بازنشستگان و مستمری‌بگیران واریز شد.

وی ادامه داد: استخدام پنج هزار و 800 نفر در سازمان تامین اجتماعی نیز یکی از ثمرات واگذاری سهام شرکت‌ها و بانک‌های دولتی به تامین اجتماعی بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر یکی از سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی است که به آن پایبند است.

محمودی تصریح کرد: اداره کل تامین اجتماعی استان ایلام نیز 9 نفر از این سهمیه استخدام را جذب کرده است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: بخشودگی 90 درصدی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان بدهکار در سال گذشته نیز از تحولات این سازمان بود.

وی ادامه داد: طرح بخشودگی 90 درصدی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان بدهکار در سال گذشته مورد استقبال کارفرمایان بدهکار قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: این مهم و اجرایی شدن طرح فرصتی پدید آورد تا بسیاری از بدهی‌های سازمان و معوقات سازمان وصول شود.

محمودی ادامه داد: راه‌اندازی سامان‌های استعلام متمرکز و بیمه بیکاری در سازمان از دیگر تحولات روی داده در سازمان تامین اجتماعی است.

انتهای پیام/2246/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول