اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با فصل تابستان

15 پایگاه طرح غنی ‏سازی اوقات فراغت در دامغان دایر شد

15 پایگاه طرح غنی ‏سازی اوقات فراغت هم‏زمان با فصل تابستان در دامغان دایر شد.

15 پایگاه طرح غنی ‏سازی اوقات فراغت در دامغان دایر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با اعلام خبر شروع به کار کلاس‏های طرح اوقات فراغت در شهرستان دامغان افزود: یکی از راه‏های مهم مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن پر کردن اوقات فراغت مطلوب فرزندان است.

حجت‏ الاسلام سیدجعفر میرعلی ‏اکبری افزود: از این رو، اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اقدام به تشکیل 15 پایگاه غنی ‏سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کرده است.

وی مهم‏ترین هدف از برگزاری کلاس‏های طرح اوقات فراغت را مبارزه با تهاجم فرهنگی دانست و گفت: یکی از عرصه‏‏ های مهم زندگی جوانان و نوجوانان فراغت است که دشمن هر از گاهی برای آن نقشه کشیده و متولیان فرهنگی باید به جهت شکوفایی استعدادهای عاطفی و ذهنی و روانی نسل جوان و مبارزه از هجمه دشمن، اوقات فراغت آنها را به درستی پر کرده تا در آینده، جامعه اسلامی و خانواده‏ ها از بازسازی اندیشه و اعتلای شخصیت آنان به نحو مطلوب بهره گیرند.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان اظهار داشت: 15 پایگاه در این شهرستان مشغول فعالیت بوده که از این تعداد، پنج پایگاه در شهر دامغان و تعداد 6 پایگاه نیز در شهر دیباج محله (قلعه، ورزن و زردوان) و تعداد دو پایگاه هم در شهر کلاته رودبار و دو پایگاه دیگر در شهر امیریه با تعداد هفت روحانی جهت اداره کلاس‏ها در حال برگزاری است.

میرعلی‏ اکبری محتوای کلاس‏ها را احکام، معارف اسلامی، عقیدتی و اخلاقی برشمرد و تصریح کرد: کلاس‏های طرح اوقات فراغت از 19 تیر شروع و سوم شهریور به کار خود پایان می‏دهد.

وی اظهار داشت: شرکت‏ کنندگان طرح اوقات فراغت در مقاطع راهنمایی و دبیرستان بوده و در هر کلاس حداقل 25 نفر و حداکثر 40 نفر حضور دارند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: در کلاس‏‏های اوقات فراغت تابستان امسال دامغان قریب به 500 نفر جوان و نوجوان شرکت دارند.

انتهای پیام/2249/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول