اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود خبر داد

عضویت بیش از 9 هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی ایجرود

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود گفت: 9 هزار و 771 نفر در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان عضو هستند.

عضویت بیش از 9 هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی ایجرود

فروغ علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در کتابخانه‌های عمومی ایجرود اشاره کرد و افزود: برنامه روخوانی و قرائت قرآن در کتابخانه «بینش» شهر حلب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی شامل قصه‌گویی و نقاشی جزو فعالیت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی ایجرود است، تصریح کرد: برنامه‌های قصه‌گویی برای خردسالان و کودکان برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود از برگزاری مسابقات مختلف در کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات به صورت آنلاین و مکتوب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات نقاشی ویژه کودکان به عنوان یکی از برنامه‌های ماه مبارک رمضان در کتابخانه‌های عمومی ایجرود برگزار می‌شود.

علیپور با اشاره به اینکه شش کتابخانه در سطح شهرستان ایجرود فعالیت می‌کنند، گفت: از این تعداد پنج کتابخانه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه ایجرود دارای یک کتابخانه سیار است، تصریح کرد: این کتابخانه در قالب مینی‌بوس به روستاهای فاقد کتابخانه خدمات مختلفی را ارائه می‌کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود اضافه کرد: مینی‌بوس این کتابخانه سیار را فرمانداری شهرستان اهدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه برای راه‌اندازی کتابخانه سیار 15 میلیون تومان هزینه شده است، اظهار کرد: این کتابخانه از تاریخ دوم مهرماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و هنوز به مرحله ثبت نرسیده است.

علیپور با تاکید بر اینکه سه کتابخانه در روستاهای ایجرود مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: همچنین دو کتابخانه عمومی نیز در شهرهای ایجرود به مردم این شهرستان خدمات مختلفی ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: در شهر زرین‌آباد کتابخانه مولوی و در شهر حلب نیز کتابخانه بینش به علاقه‌مندان این مراکز خدمات مربوطه را ارائه می‌دهد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود تعداد اعضای کل کتابخانه‌های عمومی این شهرستان را 9 هزار و 771 نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد 2 هزار و 460 نفر در کتابخانه زرین‌آباد ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 364 نفر از کودکان عضو کتابخانه‌های ایجرود هستند، گفت: در بخش کودک خدمات مختلفی برای خردسالان و کودکان ارائه می‌شود.

علیپور با تاکید بر اینکه در کتابخانه‌های ایجرود مربی کتابدار در حوزه کودک فعالیت‌های ویژه این رده سنی را بر عهده دارد، تصریح کرد: مسابقه نقاشی، قصه‌گویی، روزنامه‌دیواری و کاردستی جزو فعالیت‌های مربوط به کودکان در این بخش است.

انتهای پیام/73008/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول