اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت عنوان شد

قرآن بهترین سند الگوگیری سبک زندگی انسان معاصر

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: قرآن بهترین سند برای الگوگیری سبک زندگی انسان معاصر است.

قرآن بهترین سند الگوگیری سبک زندگی انسان معاصر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شامگاه گذشته رسول محققیان در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان اظهار داشت: آموزه‌های وسیع قرآن که در تمام نقش‌ها و مراحل مختلف زندگی و مددرسان انسان است آموزه‌های کاربردی دارد چرا که خداوند به عنوان خالق انسان نیازهای کوچک و بزرگ آن را می‌داند.

وی ادامه داد: خداوند با سنجش نیازهای انسان و شناسایی عصیان‌های با فرستادن کتابی که در تمام مراحل زندگی چه در بحرانی‌ترین شرایط و چه در آسوده‌ترین وضعیت وصف‌الخطاب است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه قرآن تمام دانسته‌ها و ندانسته‌ها را بیان می‌کند، تصریح کرد: قرآن بهترین سند برای الگوگیری سبک زندگی انسان معاصر است و این معجزه پیامبر(ص) با دستورات خود هر گونه افراط و تفریط را در هر زمینه و شرایطی ممانعت می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: از آنجایی که ریشه بسیاری از مشکلات نزول از اعتدالگرایی انسان است، می‌توان با پناه جستن به قرآن سازنده‌ترین سبک زندگی را پیشرو گرفت.

محققیان با اشاره به اینکه افتخار برگزاری یک دهه نمایشگاه قرآن و عترت را در اصفهان داریم، تاکید کرد: جهت برگزاری این دوره از نمایشگاه با مواجه 300 متقاضی و ممیزی‌های که اداره کل فرهنگ و ارشاد، مدیریت مرکز رایانه حوزه علمیه اصفهان و ستاد برگزاری  سرانجام دادند 175 مشارکت‌کننده انتخاب شدند.

وی افزود: مشارکت‌کننده‌ها در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت موسسات قرآنی و مرتبط با علوم قرآنی، نهادهای نرم‌افزاری و موسسات رایانه‌ای، انتشاراتی و علوم انسانی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه به مناسبت دهمین سال برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در استان اصفهان این نمایشگاه به مدت 10 روز برگزار می‌شود، متذکر شد: در این دوره از نمایشگاه رونمایی از چند محصول جدید، سایت خبری در علوم قرآنی و برگزاری همایش سبک زندگی و پریایی مراسم احیا در نمایشگاه را در دستور کار خود داریم.

انتهای پیام/63007/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول