اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری گچساران عنوان کرد

گچساران یکی از مراکز مهم تولید و صدور نفت به بازارهای جهانی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری گچساران گفت: گچساران یکی از مراکز مهم تولید و صدور نفت به بازارهای جهانی است.

گچساران یکی از مراکز مهم تولید و صدور نفت به بازارهای جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد باورساد شامگاه شنبه در آخرین جلسه شورای اداری دولت دهم در گچساران اظهار داشت: گچساران یکی از مراکز مهم تولید و صدور نفت به بازارهای جهانی در کشور بوده که همانند دیگر مناطق کشور با معطل بیکاری روبرو شده است.

وی افزود: در همان نخستین روزهای آغاز به کار خود در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به عنوان مدیرعامل این شرکت با حجم قابل توجهی از درخواست‌های کتبی مردم مبنی بر برطرف کردن مشکل بیکاری آنها مواجه شدم که این موضوع قابل تأمل است.

باورساد ابراز داشت: از همان روزهای نخست فعالیت خود با به کار‌گیری گروه‌های مرتبط با مشاغل و منابع نیروی انسانی با هدف بررسی و شناسایی نیازهای آینده شرکت نفت همچنین آمار بازنشستگان سال‌های آینده این شرکت، برآوردی از نیازهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز از جمله نیروی انسانی با نوع تخصص و مدرک تحصیلی به عمل آوردیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات با حضور بالای 70 درصد مردم گفت: تأکیدات مقام معظم رهبری درسال 92 بر خلق حماسه سیاسی و اقتصادی بوده است که افزون بر 80 درصد تحقق حماسه اقتصادی مبنی بر اقتصاد نفت، گاز، فرآورده‌های پتروشیمی و حوزه‌های مختلف نفت و گاز است.

باورساد با بیان اینکه کار کردن در شرکت نفت بسیار طاقت‌فرسا و خسته‌کننده است، عنوان کرد: کارکنان و کارگران شرکت نفت گچساران با تلاش مثال‌زدنی در نوبت‌های مختلف کاری نقش و وظیفه خود را در خلق حماسه اقتصادی رقم می‌زنند.

وی با اشاره به گرمای هوای سالن اجتماعات فرمانداری گچساران و عکس‌العمل حاضران که از طریق باد زدن قصد خنک کردن خود را داشتند، یادآور شد: در بسیاری از قسمت‌های شرکت نفت از جمله دکل‌های حفاری و چاه‌های نفت، برادران و خواهران شما از حداقل امکاناتی معمولی که شما در این لحظه از آن استفاده می‌کنید نیز محروم هستند.

این مسئول نفتی در گچساران ادامه داد: طی کردن مسیری افزون بر 120 کیلومتر به صورت روزانه برای انجام کار و فعالیت در واحدهای مختلف شرکت نفت، خسته کننده و طاقت‌فرسا بوده که کارکنان شرکت نفت در راستای خلق حماسه اقتصادی همیشه این‌گونه در تلاش هستند.

باورساد، کارکنان خارج از منطقه شرکت نفت گچساران را ایثارگران خاموش عنوان کرد و گفت: قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایثارگران خاموش نفت کمترین پاسخ رشادت و خلق حماسه اقتصادی توسط آنها است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه شرکت نفت نیز مانند دیگر ادارات نقش خود را در خلق حماسه سیاسی ایفا کرده، تأکید کرد: شرکت نفت گچساران در بعد کیفی نقش بسیار مهمی در برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری مردم داشت.

باورساد اضافه کرد: شرکت نفت گچساران افزون بر 334 دستگاه ماشین‌آلات مختلف در اختیار عوامل برگزار کنندگان انتخابات قرار داد و افزون بر 4 هزار و 528 پرس غذا نیز در راستای خدمات‌دهی مطلوب میان عوامل برگزار‌کنندگان انتخابات توزیع کرد.

وی با یادآوری این موضوع که ما ادای دین کردیم و منتی نیز بر کسی نداریم، افزود: فعالیت‌های صورت گرفته در راستای عملیاتی کردن منویات رهبری در خلق حماسه سیاسی بوده که این وظیفه ما است.

این مسئول با اشاره به اهمیت و نقش غیر قابل انکار خبرنگاران و رسانه‌ای گچساران در خلق حماسه سیاسی گفت: اگر چه من فردی رسانه‌ای نیستم و به دلایل مختلف از مواجهه با خبرنگاران طفره می‌روم، اما خبرنگاران و رسانه نقش مهمی در تحریک افکار عمومی و سوق دادن آنها به سمت و سوی انتخاباتی حماسی ایفا کردند.

باورساد با تشکر از زحمات خبرنگاران گچسارانی اذعان داشت: جا دارد تشکر ویژه‌ای از اهالی رسانه در این شهرستان داشته باشم و این‌که آنها به بزرگواری خود رفتار مرا ببخشند.

انتهای پیام/82001/ن40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول