اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج خواهران پیشوا صورت گرفت

برگزاری محفل انس با قرآن در پیشوا

محفل انس با قرآن کریم به همت خواهران حوزه حضرت زینب (س) سپاه ناحیه شهرستان پیشوا در مسجد چهارده معصوم (ع) این شهرستان برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن در پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز محفل انس با قرآن کریم به همت حوزه خواهران حضرت زینب (س) سپاه ناحیه شهرستان پیشوا در مسجد چهارده معصوم (ع) این شهرستان برگزار شد.

این مراسم معنوی با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج، حجت‌الاسلام باقر تاجیک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پیشوا، جانشین فرماندهی و پاسداران سپاه ناحیه پیشوا برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پیشوا در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان،  به بیان آیات و روایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در خصوص ماه مبارک رمضان و آثار روزه بر جسم و روح انسان و پاداشی که خداوند به انسان روزه‌دار می‌دهد پرداخت.

حجت‌الاسلام باقر تاجیک با تاکید بر اینکه روزه در هوای گرم به‌عنوان جهاد در راه خدا حساب می‌شود، عنوان کرد: ثواب بسیاری که با صلوات فرستادن به محمد و آل محمد (ص) در پرونده انسان مومن خصوصا روزه‌دار ثبت و ضبط می‌شود.

حجت‌الاسلام باقر تاجیک با تاکید بر بهره‌گیری از فرصت ماه رمضان گفت: ماه رمضان بستر مناسبی است تا انسان‌هایی که راه خود را گم کرده‌اند به سوی خالق خود برگردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همان‌طور که به فرموده روایات اهل بیت علیهم السلام درب‌های جهنم در این ماه بسته و درهای بهشت باز و شیاطین در غل و زنجیر هستند، خواب روزه‌دار عبادت و نفس کشیدنش ثواب تسبیح خداوند را دارد انسان مومن باید به این مقدار بسنده نکند و از لحظات این ماه برای عبادت و راز و نیاز و مناجات با خدای متعال و تلاوت قرآن کریم شب زنده‌داری و قرائت ادعیه مشهور (دعای افتتاح، دعای ابوحمزه ثمالی، دعای  یا علی و یاعظیم و ...) استفاده کند.

انتهای پیام/2462/ط10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول