اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سنگ آهن مرکزی بافق:

مالیات بر ارزش افزوده باید در راه توسعه پایدار بافق هزینه شود/ بازار بافق احیا می‌شود

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: عوارض ارزش افزوده باید در راه توسعه پایدار و عمران و آبادانی این شهر هزینه شود.

مالیات بر ارزش افزوده باید در راه توسعه پایدار بافق هزینه شود/ بازار بافق احیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدجواد عسکری، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دغدغه همه مردم، پیشرفت و آبادانی این شهر است و باید ضمن انتقاد سازنده و ارائه راهکارهای مفید، مسئولان را در تحقق اهدافشان یاری دهند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق بر همکاری و همدلی برای ایجاد کارخانه‌های جوار معدنی در این شهرستان تاکید کرد و افزود: با راه‌اندازی واحدهای جوار معدنی، بافق برای همیشه در تاریخ ماندگار و پویا می‌شود و اشتغال پایدار رقم خواهد خورد.

وی خطاب به خبرنگاران بیان کرد: باید به کمک یکدیگر امید را در دل مردم روشن کنیم و از مهاجرت‌های بی‌رویه جلوگیری کنیم زیرا بافق همواره مهاجرپذیر بوده نه مهاجر فرست.

عسکری تصریح کرد: هنر خبرنگار این است که با معرفی ظرفیت‌های بافق، زمینه مهاجرت پزشکان، متخصصان و محققان را به این شهرستان فراهم کند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق اظهار داشت: هم‌اکنون بالغ بر 5 هزار نفر افراد غیربومی در شهر بافق زندگی می‌کنند که باید برای رفاه حال آنها و همشهریان بافقی چاره اندیشی شود.

وی از ساخت هتل بافق خبر داد و یادآور شد: با بهره‌برداری از این هتل که مراحل پایانی عملیات اجرایی را می‌گذراند، مشکل اسکان مهندسان، پزشکان، متخصصان با تجربه همچنین مسافران و گردشگران برطرف خواهد شد.

عسکری خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی هتل بافق، در این مقطع زمینه اشتغال بیش از 70 نفر فراهم می‌شود که بعدها این میزان قابل افزایش است.

عسکری همچنین با بیان اینکه بافق به منطقه صنعتی ـ معدنی تبدیل می‌شود، عنوان کرد: فاز اول آگلومراسیون در کمال ناباوری مردم و برخی مسئولان زودتر از برنامه زمان بندی افتتاح شد و عملیات اجرای فازهای بعدی آن با شتاب هر چه سریع‌تر ادامه دارد.

وی اظهار داشت: این نخستین گام در راه تحقق شعار صنعتی ـ معدنی شدن بافق است و به زودی ساخت کارخانه گندله سازی هم در جوار معدن سنگ آهن این شهر آغاز می‌شود.

این مسئول با اشاره به مراحل تولید شمش آهن در بافق تصریح کرد: کنسانتره و گندله، احیا مستقیم فرآیند تولید شمش آهن در کارخانه گندله‌سازی است.

عسکری با تاکید بر اینکه بازار محلی باید مایحتاج شرکت سنگ آهن را تامین کند، افزود: در چنین شرایطی با خرید روز افزون این شرکت از فروشگاه‌های سطح شهر، بازار این شهر پر رونق و اقتصاد و توسعه پایدار بافق را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/2464/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول