اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت نیروی مقاومت سپاه بسیج عباس‌آباد

جشنواره ساحل سالم در سلمان‌شهر برگزار می‌شود

مجری طرح ساحل سالم و پارک پاک شهرستان عباس‌آباد از آغاز به کار جشنواره ساحل سالم و پارک پاک در پلاژ ساحلی جمشیدآباد سلمانشهر خبر داد.

جشنواره ساحل سالم در سلمان‌شهر برگزار می‌شود

سیدمرتضی مشعشعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عباس‌آباد گفت: آب و هوای مناسب کوهپایه‌ای و وجود دریا که از نشانه‌های عظمت خدا در زمین است باعث شد شهرستان عباس‌آباد و به ویژه سلمانشهر هرساله شاهد حضور گردشگران زیادی از سراسر ایران و حتی جهان باشد.

وی ادامه داد: در این راستا سعی شد برای رفاه حال مسافران با ارائه خدمات فرهنگی و هنری در ساحل دریا در فراهم کردن فضایی شاد و مفرح قدم برداریم.

مشعشعی با اشاره به برنامه‌های این طرح گفت: طرح ساحل سالم امسال برای دومین سال متوالی در شهرستان عباس‌آباد برگزار می‌شود و برگزاری نماز جماعت، اجرای رادیو ساحل و مشاوره مذهبی از شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت 18 تا 21 عصر و جنگ شادی به مدت سه شب در هفته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 21 تا 23 عصر با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، نمایشی و طنز توسط گروه‌های مختلف هنری برگزار می‌شود.

مجری طرح ساحل درباره اجرای مسابقات ورزشی بیان داشت: برگزاری مسابقات دوومیدانی، والیبال و فوتبال ساحلی از جمله برنامه‌های ورزشی طرح ساحل سالم و پارک پاک این شهرستان خواهد بود.

مشعشعی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مهد ساحلی از ابتدای این طرح خبر داد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن، بزرگداشت شب‌های قدر و نمایشگاه عفاف و حجاب در این طرح اجرا می‌شود.

وی در پایان با تشکر از مدیریت طرح سالم‌سازی، شهرداری و فعالیت بسیجیان برای اجرای طرح ساحل سالم و پارک پاک خاطرنشان کرد: طرح ساحل سالم تا پایان تابستان پذیرای میهمانان و گردشگران خواهد بود.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول