اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد

کشف 3 کیلو و 500 گرم تریاک و مشتقات آن در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف 3 کیلو و 500 گرم تریاک در شهرستان نهاوند خبر داد.

کشف 3 کیلو و 500 گرم تریاک و مشتقات آن در نهاوند

عباس نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در پی گزارشات واصله از منابع اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به نام «س» در سطح شهرستان نهاوند در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد پیگیری این موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مواد مخدر شهرستان نهاوند با کارهای اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضایی متهم را در یکی از روستاهای نهاوند شناسایی و در یک عملیات پلیسی غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقدار دو کیلو و 300 گرم تریاک و 470 گرم شیره تریاک و 605 گرم سوخته تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: در همین راستا و به دنبال کسب گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی به نام «ع» با یک دستگاه موتورسیکلت در حال توزیع مواد مخدر است، مأموران انتظامی این یگان به محل اعزام و وی را در حال فروش مواد مخدر در یکی از محلات حاشیه شهر دستگیر و در بازرسی بدنی از وی مقدار 208 کیلوگرم مواد کشف و ضبط کردند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه مواد مخدر کشف شده تحویل مقام قضایی شده‌اند، گفت: برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر در اولویت‌های اجرایی پلیس نهاوند است.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول