اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت فنوج:

حکم اهانت به قبور بزرگان اسلام اعدام است

امام جمعه اهل سنت فنوج گفت: بر اساس فقه اهل سنت کسانی که به قبور بزرگان اسلام اهانت می‌کنند باید قصاص شوند و حکم آن‌ها اعدام است.

حکم اهانت به قبور بزرگان اسلام اعدام است

مولوی عبدالرحیم قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فنوج اقدام تروریست‌ها در هتک حرمت حرم مطهر حضرت زینب(س) را محکوم کرد و اظهار داشت: این اقدام وحشیانه توسط سلفی‌های تکفیری و به پشتوانه آمریکا و اسرائیل در سوریه صورت گرفته است.

وی بیان داشت: در ابتدا تصور می‌شد که آمریکا و رژیم صهیونیستی با هدف سرنگونی نظام سوریه تروریست‌ها را مسلح کرده‌اند در حالی که اکنون مشخص شده هدف اصلی آن‌ها مبارزه با اسلام و مقدسات مسلمانان است.

مولوی قاضی‌زاده تصریح کرد: هتک حرمت مرقد مطهر حضرت زینب(س) توسط نوکران آمریکا در سوریه و با هدف تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی صورت گرفته است.

امام جمعه اهل سنت فنوج بیان کرد: بی‌احترامی به قبور بزرگان اسلام به ویژه اهل بیت پیامبر(ص) از دیدگاه اهل سنت محکوم است و جزای اخروی دارد.

وی موضع‌گیری علمای اهل سنت در محکومیت این فاجعه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تمام علمای اهل سنت با موضع‌گیری مناسب و به حق، این جنایت را محکوم کرده و خواستار برخورد نهادهای بین‌المللی با عاملان این فاجعه شوند.

انتهای پیام/75002/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول