اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردوهای جهادی

یادواره شهدای سلطان‌آباد زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: با حضور امام جمعه زنجان یادواره شهدای سلطان‌آباد برگزار می‌شود.

یادواره شهدای سلطان‌آباد زنجان برگزار می‌شود

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجویان از ابتدای تابستان سال جاری برای انجام فعالیت‌های مختلف به روستاهای محروم و فاقد امکانات اعزام می‌شوند.

وی به برنامه‌های اردوهای جهادی در روستای سلطان آباد از توابع زنجانرود اشاره کرد و افزود: در روز سه‌شنبه یکم مرداد ماه جاری برنامه یادواره 12 شهید با حضور آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه 12 شهید از دوران هشت سال دفاع مقدس در روستای سلطان‌آباد به یادگار مانده است، تصریح کرد: این یادواره پس از احسان افطاری به روستاییان و برگزاری نماز جماعت به امامت آیت الله خاتمی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم جزو برنامه‌های فرهنگی اردوهای جهادی است که با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های مختلف استان زنجان برگزار می‌شود.

بابایی در ادامه به برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای روستای سلطان‌آباد اشاره کرد و افزود: این مراسم نیز با حضور دانشجویان بسیجی برگزار شد.

گفتنی است دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی خدمات و برنامه‌ها علمی، فرهنگی، عمرانی، آموزشی، بهداشتی و ... را به روستاییان ارائه می‌دهند.

این فعالیت‌ها شامل برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مانند برگزاری نماز جماعت، دیدار با خانواده شهدا و برپایی کلاس احکام و قرآن برگزار می‌شود.

همچنین کلاس‌های درسی شامل ریاضی، زبان، علوم و ... جزو برنامه‌های آموزشی برگزار شده در اردوهای جهادی است.

همچنین اردوهای جهادی با حضور یک هزار و 200 نفر از دانشجویان بسیجی در شهرستان‌های استان زنجان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/73008/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول