اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنها نماینده اصفهان روی سکوی دوم ایستاد

نقره مردانی نویدی برای درخشش تکواندو ایران در سنگین وزن

با وجودی که تکواندو اصفهان در مسابقات جهانی تنها یک نماینده داشت اما کسب مدال نقره سجاد مردانی می‌تواند نتیجه امیدوار کننده‌ای برای تکواندو استان باشد و نوید درخشش یک پدیده در سنگین وزنه تکواندو کشور را داد.

نقره مردانی نویدی برای درخشش تکواندو ایران در سنگین وزن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان به میزبانی مکزیک در جریان است و ملی پوشان کشورمان در اوزان مختلف به روی شیاب چانگ رفته‌اند.

سجاد مردانی تنها نماینده تکواندو استان اصفهان بود که در وزن هشتم این رقابت‌ها به مصاف حریفانش رفته و توانست به مدال نقره دست پیدا کند.

مردانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در پیکار با نماینده ازبکستان با امتیاز طلایی صاحب پیروزی شد و به دور سوم راه یافت و در راند طلایی مقابل نماینده کانادا به پیروزی دست پیدا کرد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

تکواندوکار جوان شاهین شهری در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل نفر نخست اروپا پیروز شده و به نیمه نهایی رسید، در این مرحله نیز برابر تکواندوکار روسیه‌ای در راند طلایی برنده شده و به فینال راه پیدا کرد.

مردانی که برای رسیدن به عنوان قهرمانی جهان به مصاف حریفی از گابن که سابقه نایب قهرمانی در المپیک را داشت، رفت اما در برابر این تکواندو کار نتیجه را واگذار کرده و به نایب قهرمانی بسنده کرد.

مردانی که نخستین تجربه مسابقات جهانی‌اش را سپری می کرد، با کسب مدال نقره این رقابت‌ها نشان داد که در آینده حرف‌های زیادی در سنگین وزن تکواندو خواهد داشت.

این تکواندوکار 23 ساله که تنها اصفهانی حاضر در این رقابت‌ها بود، با مدال نقره‌اش توانست از اعتبار تکواندو استان دفاع کند و نوید روزهای خوبی را برای تکواندو کشورمان در آینده بدهد.

انتهای پیام/63006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول