اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‏ های استان سمنان خبر داد

اختصاص 100 میلیون تومان تسهیلات به نوسازی اتوبوس‏های فرسوده سمنان

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‏ های استان سمنان از اختصاص 100 میلیون تومان تسهیلات به نوسازی اتوبوس‏های فرسوده سمنان خبر داد.

اختصاص 100 میلیون تومان تسهیلات به نوسازی اتوبوس‏های فرسوده سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‏ های استان سمنان، ایرج دست‏نشان گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور ارائه خدمات بهتر به همراه افزایش ضریب ایمنی سفر در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر، مبلغ یک میلیارد ریال وام برای هر نفر با نرخ بهره 15 درصد و دوره بازپرداخت هفت ساله به متقاضیانی که نسبت به اسقاط اتوبوس فرسوده خود در قالب طرح اسقاط نقدی اقدام نمایند، اختصاص داده است.

دست‏نشان بیان کرد: تعداد ناوگان اتوبوسی فعال در سطح استان 265 دستگاه با متوسط عمر 13.6 سال است.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‏ های استان سمنان تصریح کرد: اختصاص وام صرفاً مشروط به اسقاط اتوبوس فرسوده بوده و اتوبوس‌هایی شامل این طرح می‌شوند که حداقل در یک سال گذشته 20 هزار کیلومتر کارکرد و یا 50 سرویس در کارنامه خود داشته باشند.

وی در ادامه بیان داشت: متقاضیان واجد شرایط در اسرع وقت می‌توانند برای نوسازی ناوگان خود با به همراه داشتن تصویر گواهی اسقاط و یا تعهدنامه محضری جهت معرفی به دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ‏ای به این اداره کل مراجعه کنند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول