اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس:

فردا از تریبون مجلس به الحاق ریزآب نی‌ریز اعتراض می‌کنم

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به الحاق مناطقی از ریزآب نی ریز به سیرجان گفت: فردا اعتراض نمایندگان فارس را از تریبون مجلس قرائت می‌کنم.

فردا از تریبون مجلس به الحاق ریزآب نی‌ریز اعتراض می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ضرغام صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع نمایندگان فارس جلساتی را برگزار کرد و به این جمع‌بندی رسید که به وزارت کشور و ریاست جمهوری اعتراض کند.

وی تصریح کرد: به اتفاق سایر نمایندگان پیگیر دفاع از تمامیت استان فارس هستیم و علاوه بر تذکر شفاهی، فردا خود من از تریبون مجلس این اعتراض را قرائت خواهم کرد.

صادقی بیان کرد: در این زمینه به برگزاری جلسه بین استانداران فارس و کرمان نیاز نیست و ما در سطحی بالاتر مسئله را پیگیری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مناطق الحاق شده از فارس به کرمان بازگردد و در اختیار این استان قرار گیرد.

ضرغام صادقی افزود: ظرفیت‌هایی که در آن منطقه وجود دارد به ویژه در بحث سنگ و معادن ظرفیت‌های ارزشمندی است و باید فارس از آن بهره‌مند شود.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران با این مضمون که «رایزنی نمایندگان فارس برای ادامه فعالیت استاندار فارس به کجا رسیده است»، اظهار داشت: برای ما مهم است که استانداری به فارس بیاید و عرصه مدیریتی این استان را بر عهده بگیرد که کارآمد، متعهد، متخصص و دلسوز مردم بوده و در رفع مشکلات آنان پیشقدم باشد.

انتهای پیام/2448/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول