اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مالک باشگاه نساجی مازندران:

مجتبی رمضانی با نساجی قرارداد رسمی دارد

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: مجتبی رمضانی بازیکن تیم نساجی بوده و با این تیم قرارداد رسمی دارد.

مجتبی رمضانی با نساجی قرارداد رسمی دارد

حسین قاسم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر در مورد موضوع قرارداد مجتبی رمضانی بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: مجتبی رمضانی در فصل قبل به صورت قرضی شش ماهه به نساجی پیوست.

وی تصریح کرد: این بازیکن بازیکن تیم استقلال لموک بوده که پس از رایزنی با این باشگاه وی را به صورت قرضی جذب کردیم، اما وی رضایت‌نامه خود را از باشگاه استقلال دریافت کرده بود و با ما قرارداد داخلی امضاء کرده است.

مالک باشگاه نساجی در مورد اینکه با توجه به داشتن مستندات باشگاه از وی علت شکایت در کمیته انضباطی چه بوده است، گفت: همانطور که گفتم وی با ما قرارداد دارد، یک قرارداد چهار برگی با مدیرعامل تیم محمد قنبری امضاء کرده است و در این مورد بحثی در آن وجود ندارد، با این شکایت خود بازیکن ضرر می‌کند.

 وی شرایط فعلی باشگاه را مثبت تلقی کرد و از اینکه بعضی از افراد به دنبال حاشیه‌سازی برای تیم هستند،متذکر شد: شرایط باشگاه بسیار عالی بوده و بعضی از افراد با گروه‌سازی و تفرقه‌افکنی به دنبال تخریب باشگاه هستند.

 قاسم‌نژاد اضافه کرد: به آنها اخطار می‌کنم که دست از کارهایشان بردارند و اگر ادامه دهند مجبور می‌شوم که با اسنادی که در دست دارم نامشان را فاش کنم و باقی کار را به هواداران بسپارم تا آنها قضاوت کنند.

 وی در مورد عدم پرداخت بدهی که قرار بود از سوی وی انجام شود، یادآور شد: برای پرداخت سر قول‌مان هستیم ولی هنوز اسنادی به ما ارائه نشده ولی آماده‌ایم تا آنچه در تعهد ما بوده انجام دهیم.

مالک باشگاه نساجی در پایان اظهار داشت: امیدوارم که امسال بتوانیم به آرزوی هواداران نساجی جامه عمل بپوشانیم و در این راه دشوار هواداران خوب نساجی ما را حمایت کنند.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول