اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

ارتش الجزایر باند تروریستی تونسی را نزدیک مرز با لیبی منهدم کرد

نیروهای ارتش الجزایر یک باند مسلح را که با مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات قصد ورود به داخل خاک این کشور و سپس نفوذ به خاک تونس را داشتند، متلاشی کرد.

ارتش الجزایر باند تروریستی تونسی را نزدیک مرز با لیبی منهدم کرد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الجزایر، یک منبع نظامی الجزایر اعلام کرد که ارتش این کشور یک خودرو را در جنوب استان الوادی در شرق این کشور که حامل گروه شبه نظامی تونسی بود منهدم کرد که به کشته شدن دو تن از اعضای این باند منجر شد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: افراد مسلح تونسی که سوار بر خودرو بودند سعی داشتند از لیبی به داخل الجزایر نفوذ کنند و با خود مقادیر قابل توجهی سلاح داشتند که می‌خواستند به دست گروه تروریستی برسانند که در کوهستان الشعانبی در غرب تونس مخفی هستند.

این منبع گفت که ارتش الجزایر سلاح‌ها و مهمات این باند را کشف و ضبط کرد.

منبع نظامی مذکور همچنین خبر داد که یک خودروی دیگر حامل چند تروریست قصد ورود از لیبی به داخل خاک الجزایر را داشت اما زمانی که نیروهای ارتش الجزایر متوجه نفوذ آنها شدند تروریست‌ها با خودروی خود به داخل صحرای لیبی فرار کردند.

الجزایر مرزهای طولانی با تونس در شمال شرق و با لیبی در جنوب شرق دارد.

ارتش تونس از دسامبر گذشته در تعقیب گروهی تروریستی بود که در کوه‌های الشعانبی مخفی شده‌اند؛ اگرچه سرتیپ مختار بن نصر سخنگوی رسمی وزارت دفاه تونس ماه گذشته اعلام کرد که بر اساس اطلاعات و آثار معلوم دیگر اثری از این تروریست‌ها در کوه‌های الشعانبی نیست و آنجا را ترک کرده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول