اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

گفت‌وگوها برای برون‌رفت از بن‌بست سیاسی در پرتغال شکست خورد

مخالفان دولت پرتغال از شکست گفت‌وگوها با دولت برای حل بحران سیاسی در این کشور و جلوگیری از ادامه سیاست‌های ریاضت اقتصادی خبر دادند.

گفت‌وگوها برای برون‌رفت از بن‌بست سیاسی در پرتغال شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «دویچه‌وله»، «آنتونیو خوزه سگورا» رهبر سوسیالیست‌های پرتغال اعلام کرد که گفت‌وگو‌ها برای پایان دادن به 2 هفته  بحران سیاسی در این کشور با شکست مواجه شد و در نهایت «آنیبال کاواکو سیلوا» رئیس‌جمهور درباره اینکه چگونه وضعیت کنونی را سامان دهد، تصمیم‌گیری خواهد کرد.

سگورو گفت که ائتلاف راست‌گرای میانه بسیاری از درخواست‌های حزب وی را رد کرد و اجرایی کردن آنها را به این صورت که با همراهی همدیگر اصلاحات صورت گیرد را غیرممکن دانست.

سوسیالیست‌ها این پیشنهادها را برای جلوگیری از نیاز کشور برای دریافت بسته جدید مالی مطرح کرده بود. سگورا به خبرنگاران گفت: «در طول هفته گذشته ما تلاش کردیم تا دولت به سیاست‌های ریاضتی خود پایان دهد. اما اکنون همه چیز به تصمیم رئیس‌جمهور بستگی دارد.»

سوسیالیست‌ها که از مخالفان دولت کنونی پرتغال هستند، پس از استعفاء دو وزیر کابینه خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و در ماه سپتامبر شده‌اند.

وضعیت اقتصادی پرتغال نیز به شدت نابسامان است به طوری که به این کشور 78 میلیارد کمک مالی شده است.مبارزه با معضل بیکاری و کاهش میزان کسری بودجه دولت از جمله چالشهای بزرگ در مهار مشکلات اقتصادی به شمار می‌رود.

انتهای‌پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول