اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در خانه ملت خبر داد

احداث تونل عظیم در محور ترانزیتی پاتاق

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در خانه ملت گفت: جاده گردنه پاتاق جوابگوی حجم ترافیکی این محور نیست و به این نتیجه رسیدیم در این محور یک تونل احداث شود تا مشکلات تردد در این جاده ترانزیتی و بین‌المللی حل شود.

احداث تونل عظیم در محور ترانزیتی پاتاق

فتح‌الله حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: جاده گردنه پاتاق در مسیر بزرگراه کربلا جوابگوی حجم ترافیکی این محور نیست.

حسینی ادامه داد: درخواست‌های متعددی از سوی مردم شریف مبنی بر چاره‌اندیشی برای این موضوع مطرح شده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در خانه ملت تاکید کرد: به این نتیجه رسیدیم که در این محور یک تونل احداث شود تا مشکلات تردد در این جاده ترانزیتی و بین‌المللی حل شود.

حسینی توسعه راه‌ها را یکی از عوامل امنیت پایدار عنوان کرد و بیان داشت: با احداث تونل در این مسیر، تردد تسهیل می‌یابد و نقش مهمی در بحث رفت‌ و آمد زوار عتبات‌ عالیات و حمل و نقل ترانزیتی به‌صورت مطلوب خواهد داشت.

به گفته نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، این تونل از سرخه‌دیزه تا پاتاق ادامه می‌یابد و یکی از تونل‌های مهم و طویل در جاده‌های کشور خواهد بود.

حسینی با تشکر از مردم به‌خاطر صبر و همکاری در زمان تعریض گردنه پاتاق، تصریح کرد: تعریض گردنه پاتاق به نتیجه رسیده و با پی‌گیری‌های انجام گرفته عملیات اجرایی احداث تونل به‌زودی آغاز خواهد شد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تمام اقدامات انجام شده از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/2700/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول