اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهربان:

جشن گلریزان احیای عطوفت‌های گمشده است

امام جمعه مهربان گفت: جشن گلریزان احیای عطوفت‌های گمشده است و چشم امید خانواده‌های زندانیان به دست خیران و نیکوکاران است.

جشن گلریزان احیای عطوفت‌های گمشده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام و المسلمین جلیل جلیلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار رئیس جمهور و هیئت وزیران اشاره و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی کار و تلاش شبانه‌روزی و بسیار پرحجم، و برجسته کردن شعارهای انقلاب در عرصه‌های داخل و خارج را از ویژگی‌های تحسین برانگیز دولت خواندند و از زحمات و تلاش‌های آقای احمدی‌نژاد و همکاران وی صمیمانه قدردانی کردند.

خطیب جمعه مهربان بی‌اعتنایی به امتیازات، کار بی‌وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت، امتیاز بزرگ این دولت از نگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد و تصریح کرد:  همه کسانی که در صدد قضاوت هستند باید به این نکات با ارزش توجه کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جلیلی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضروری بودن طرح و تقویت شعارهای انقلاب اظهار کرد: جبهه ضد انقلاب سعی فراوان کرده که این شعارها را کم‌رنگ و محو کند و آن‌ها را به تدریج به ضدارزش تبدیل کند اما موفق نشده است که علت اصلی آن، هوشیاری امام بزرگوار در طرح و تثبیت این شعارها است.

خطیب جمعه مهربان با گرامیداشت هفته حمایت از بیماران هموفیلی اظهار کرد: اول تا هفتم مرداد ماه هر سال به عنوان هفته حمایت از بیماران هموفیلی در نظر گرفته شده است و تلاش برای بهبود وضعیت درمانی، دارویی، اجتماعی، فرهنگی، تحصیلی، رفاهی و آموزشی بیماران هموفیلی واجب است.

امام جمعه مهربان با اشاره به پیشرفت‌های پزشکی کشورمان در زمینه پیوند اعضا و با آرزوی سلامتی برای تمام افراد جامعه اظهار امیدواری کرد که در صورت امکان خانواده‌هایی که عزیزانشان دچار مرگ مغزی می‌شوند و امکان حیات ندارند با اهدای اعضا برای نجات جان انسان‌های دیگر موافقت کنند.

جلیلی با تبریک میلاد کریمه اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در مورد نام امام حسن گفت: این نام تجلی تمام اسماء خداست که خداوند به پیامبر هدیه کرد به همین سبب پیامبر می‌فرماید: امام حسن نور چشم من و هدیه خداست.

خطیب جمعه مهربان با اشاره به برگزاری جشن‌های گلریزان برای آزادی زندانیان نیازمند همزمان با هفته اکرام و نیکوکاری در سراسر کشور گفت: جشن گلریزان احیای عطوفت‌های گمشده است و چشم و نقطه امید خانواده‌های زندانیان به دست خیران و نیکوکاران است.

امام جمعه مهربان افزود: خیران هم باید در شادکردن خانواده‌های نیازمند تلاش کنند و از هرگونه کمک مالی در حد و توان خود به منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد و بازگرداندن آن‌ها به آغوش گرم خانواده دریغ نکنند که اجر این کمک‌ها پیش خداوند متعال محفوظ است.

جلیلی با اشاره به عدم وجود صندوق ویژه‌ای برای جمع‌آوری کمک‌های خیران برای کمک به نیازمندان در موارد خاص در مهربان خواستار تشکیل صندوق ویژه کمک به نیازمندان توسط خیرین در سطح منطقه شد.

انتهای پیام/60009/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول