اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

دولت جدید نقاط ضعف دولت فعلی را پوشش دهد

امام جمعه سمنان گفت: دولت جدید باید به گونه‏ ای عمل کند که نقاط ضعف دولت فعلی را پوشش دهد.

دولت جدید نقاط ضعف دولت فعلی را پوشش دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‏ الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏ های آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور نمازگزاران سمنانی برگزار شد، بیان کرد: دولت احمدی‏ نژاد به روزهای پایانی کار خود نزدیک می‏شود و باید تقدیر از دولت‏های نهم و دهم در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دیدار اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری که اخیراً انجام شد، بسیار پرخیر و برکت بود و در آن به نکات ارزشمندی اشاره شد.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از دولت‏ها و کارهای خوب حمایت کرده ‏اند و در این دیدار نیز نشان دادند که بسیار خوش استقبال و خوش بدرقه هستند.

شاهچراغی افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار که با حضور پرشور دولت‏مردان برگزار شد، از خدمات دولت‏های نهم و دهم در بسیاری از بخش‏ها تقدیر کردند و خواستار رفع نقاط ضعف نیز شدند.

وی تصریح کرد: خستگی‏ ناپذیری، زنده کردن شعارهای انقلاب و توجه به طبقه ضعیف در کلام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از مهم‏ترین ویژگی‏های دولت فعلی بیان شد که باید همواره به آنها توجه شود.

خطیب جمعه سمنان عنوان کرد: بدون شک هر دولتی که روی کار می ‏آید، نقاط ضعف و قوتی دارد و دولت فعلی هم ضعف‏هایی داشته که باید برطرف شود.

شاهچراغی با بیان اینکه نباید نقاط قوت دولت احمدی‏ نژاد فراموش شود، خواستار قدرشناسی همه مردم و مسئولان و جریان‏های سیاسی مقابل خدمات شایسته نظام اسلامی شد.

امام جمعه سمنان افزود: دولت جدید نیز در آغاز راه است و باید نقاط قوت موجود را حفظ و تقویت کند و در عین حال، به رفع و پوشش دادن نقاط ضعف بپردازد.

انتهای پیام/2249/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول