اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

یکی از رهبران حزب «الدستور» مصر در گفت‌وگو با فارس:

امنیت و اقتصاد دو موضوع مهم پیش روی دولت انتقالی حازم الببلاوی

یکی از رهبران حزب «الدستور» مصر، دو موضوع امنیت و اقتصاد را مهمترین پرونده‌های پیش روی دولت انتقالی «حازم الببلاوی»، نخست‌وزیر موقت مصر دانست.

امنیت و اقتصاد دو موضوع مهم پیش روی دولت انتقالی حازم الببلاوی

«جرج اسحاق»، یکی از رهبران حزب «الدستور» مصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره تاکید کرد که «حازم الببلاوی»، نخست وزیر موقت این کشور با پرونده‌ها و قضایای بسیاری مهمی در دولت خود مواجه است.

اسحاق مهمترین این پرونده‌ها را امنیت و اقتصاد و راه‌های فراهم کردن زندگی شرافتمندانه و با کرامت برای شهروندان مصری طی دوره انتقالی دانست که چند ماه بیشتر طول نخواهد کشید. با این حال امیدواریم طی همین مدت هم وزرای کابینه الببلاوی گام‌های مهمی در این راه بردارند و برنامه‌های خود برای تحقق چشم داشت‌ها و خواسته‌های مردم مصر را ارائه دهند و هر وزیری که در کار خود کوتاهی می‌کند، باید فورا برکنار شود.

وی در ادامه افزود: از سخنرانی «عدلی منصور»، رئیس جمهوری موقت مصر به مناسبت جنگ دهم رمضان برابر با ششم اکتبر 1973 بسیار خرسند شدم، چون در سخنان منصور جانبداری وی از مردم مصر و احترام به خواست و اراده مردم کشور و حمایت از نقش نیروهای مسلح و ارتش مصر به خاطر اقداماتشان جهت حمایت از دو انقلاب 25 ژانویه و 30 ژوئن به چشم می‌خورد.

اسحاق از مردم مصر خواست تا روز جمعه (امروز) برای حمایت از دستاوردهای انقلاب 30 ژوئن در میدان‌های مناطق و شهرهای مختلف مصر تجمع و بر مسالمت آمیز بودن تحرکات خود و ادامه حمایت از ارتش مصر و تلاش برای ساخت کشوری آباد و پیشرفته و به کار انداختن چرخه تولید تاکید اقتصاد کشور تاکید کنند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول