اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه ماه مبارک رمضان

اجرای برنامه «ندای آسمان» در شاهرود آغاز شد

اجرای برنامه «ندای آسمان» ویژه ماه مبارک رمضان در شاهرود آغاز شد.

اجرای برنامه «ندای آسمان» در شاهرود آغاز شد

مدیر تربیت و آموزش سپاه شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: برنامه ندای آسمان ویژه ماه مبارک رمضان به همت تربیت و آموزش بسیج سپاه شاهرود در حال اجراست.

حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان، برنامه ندای آسمان با حضور حلقه‌های صالحین نمونه پایگاه‌های بسیج در پارک شهدای محراب شاهرود برگزار می‌شود.

مدیر تربیت و آموزش سپاه شهرستان شاهرود افزود: در این برنامه که هر شب ساعت 22 در محل پارک شهدای محراب واقع در آبشار شاهرود برگزار می‌شود، حلقه‌های صالحین نمونه بسیج در قالب دو غرفه اقدام به اجرای برنامه و فعالیت‌های خود می‌کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در این برنامه، اساتید تربیتی، معرفتی و بصیرتی از قم به برگزاری حلقه‌های صالحین می‌پردازند و حلقه‌های نمونه بسیج نیز کارها و فعالیت‌های خود را در معرض دید علاقه‏ مندان قرار می‌دهند.

مدیر تربیت و آموزش سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی برای حلقه‌های صالحین و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌هاست.

مرتضوی با بیان اینکه تلاش شده همه حلقه‌های برتر سطح شهرستان شاهرود در این برنامه حضور یابند، افزود: این برنامه با توجه به برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان و حلقه‌های صالحین برای الگوبرداری دیگران اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری ترتیل‌خوانی قرآن و قرائت دعای افتتاح از دیگر برنامه‌های حلقه‌ها در برنامه ندای آسمانی است که امیدواریم با اجرای این برنامه اتحاد و انسجامی در حلقه‌ها و وحدت رویه در اجرای برنامه حلقه‌ها در طول سال انجام دهیم.

مدیر تربیت و آموزش سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: مبلغان حوزه علمیه قم و مشهد و همچنین کارشناسان و مربیان حلقه‌های صالحین در این طرح بزرگ و گسترده حضور دارند و با تربیت و آموزش بسیج سپاه شاهرود همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول