اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

وعده رئیس‌جمهور موقت مصر برای بازگرداندن ثبات و امنیت به کشور

رئیس‌جمهور موقت مصر برخی طرف‌های داخلی را به تلاش برای ایجاد بی‌ثباتی در کشور متهم کرد و متعهد شد که ثبات و امنیت را به مصر باز گرداند.

وعده رئیس‌جمهور موقت مصر برای بازگرداندن ثبات و امنیت به کشور

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، عدلی منصور، رئیس جمهور موقت مصر در اولین نطق خود از زمان ادای سوگند ریاست جمهوری در چهارم جولای گفت:ملت مصر از لحاظ قانونی صاحب اختیار هستند.

وی در این سخنرانی که به مناسبت دهمین روز از ماه مبارک رمضان در مصر ایراد  کرد، گفت: این فرصت برای مصری ها فراهم شد تا راه را از بی راهه بشناسند و به جهانیان در ساختن آرزوهای خود درس بدهند.

عدلی منصور گفت: چارچوب عدالت و آشتی همه را بدون استثنا در بر می گیرد و ملت و ارتش جنگ فرسایشی را پس از روزها شکست رهبری کرده و پیروزی افسانه ای محقق کردند.

رئیس جمهور موقت مصر افزود: ارتش و ملت در جنگ اکتبر رنج زیادی را متحمل شدند و اکنون هم مصر مرحله جدی در تاریخ خود پشت سر می گذارد و برخی می خواهند این مرحله مجهول و ناشناخته باشد اما  ما می خواهیم برترین باشد.

رئیس جمهور مصر گفت: برخی می خواهند کشور را به هرج و مرج سوق بدهند اما من به بازگشت ثبات و امنیت به کشور تعهد می دهم.

وی افزود: برخی می خواهند شرایط کنونی در مصر مقدمه ای برای ناآرامی و خشونت باشد اما ما می خواهیم که مقدمه ای برای تضمین و تحکیم حقوق بشر باشد.

منصور ادامه داد: ما کاملا درک می کنیم کسانی که راه ریخته شدن خون ها را در پیش گرفته اند شعارهای دروغین سر می دهند ما تا آخر برای برقراری امنیت مبارزه می کنیم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول