اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار و جمعی از مدیران لرستانی

فاز اول مجتمع مرکزی صنوف خرم‌آباد افتتاح شد

با حضور استاندار و جمعی از مدیران لرستانی بهره‌برداری از فاز اول مجتمع مرکزی صنوف خرم‌آباد آغاز شد.

فاز اول مجتمع مرکزی صنوف خرم‌آباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، شهردار خرم‌آباد عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از فاز اول مجتمع مرکزی صنوف خرم‌آباد گفت: مجتمع مرکزی صنوف خرم‌آباد به منظور ساماندهی و تجمیع اصناف و مشاغل مختلف و خروج اصناف و مشاغل آلاینده از سطح شهر خرم‌آباد با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است.

هرمز نصیری افزود: فعالیت این مجتمع به عنوان یکی از مطالبات اصلی و جدی مردم شهر خرم‌آباد، نقش مهمی در کاهش میزان آلاینده‌ها در حوزه آلودگی صوتی و هوا دارد.

وی با اشاره به توسعه نامتوازن شهر خرم‌آباد در دو دهه اخیر افزود: شهر خرم‌آباد به صورت نامتوازن 1300 هکتار توسعه یافته که به طور طبیعی موجب بروز مشکلاتی در عرصه مدیریت شهری شده است.

شهردار خرم‌آباد گفت: حضور برخی اصناف که به طور طبیعی فعالیت آنها موجب بروز آلودگی‌های صوتی و همچنین زیست محیطی و ایجاد ترافیک و مشکل در تردد شهروندان می‌شود، یکی از معضلات توسعه نامتوازن شهری است.

وی افزود: احداث این مجتمع به عنوان یک نیاز جدی و ضروری در عرصه توسعه و رشد متوازن خرم‌آباد و مطالبه اصلی شهروندان در نهایت با حمایت‌های جدی استاندار لرستان و همراهی و همکاری بخش خصوصی و اصناف محقق شده است.

نصیری یادآور شد: فاز اول این طرح به منظور استقرار صنف فروشندگان خودرو (نمایشگاه‌داران اتومبیل) در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع احداث شده است.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول