اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دورود:

اوقات فراغت جوانان دورودی اهمیت ویژه‌ای دارد

سرپرست فرمانداری دورود گفت: فراهم کردن زمینه اوقات فراغت جوانان دورودی اهمیت ویژه‌ای دارد.

اوقات فراغت جوانان دورودی اهمیت ویژه‌ای دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حسن احمدی عصر امروز در جلسه کارگروه ساماندهی به امور جوانان شهرستان دورود گفت: موضوع جوانان و امور این ستاد اهمیت ویژه‌ای دارد، چرا که جمعیت جوان در سطح استان و در سطح شهرستان بسیار است و باید همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها تلاش بیشتری در این ‌ارتباط‌ داشته باشند.

وی افزود: تمام اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های مرتبط در خصوص امور جوانان اعم از اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و ... باید با اداره ورزش و جوانان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که جوانان بتوانند استفاده کافی و بهینه را از برنامه‌ها داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دورود خاطر نشان کرد: عملکرد دستگاه‌ها در همکاری با هم برای انجام امور جوانان تاکنون خوب بوده است، اما همه دستگاه‌ها باید در این زمینه نسبت به گذشته تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند، تا در سطح استان و کشور عملکرد خوبی داشته باشیم.

احمدی با اشاره به انتخاب هواداران گهر به عنوان بهترین هواداران لیگ دوازدهم گفت: در مراسم تجلیل از بهترین‌های لیگ برتر دوره دوازدهم، تماشاگران دورودی که اکثرا جوان بوده را به عنوان برترین تماشاگران از لحاظ اخلاقی در سطح کشور معرفی کردند که این افتخاری برای جوانان دورودی است.

احمدی گفت: اوقات فراغت تابستانی جوانان اهمیت بسیاری دارد که دستگاه‌های مرتبط باید در این خصوص برنامه‌های منظم و هدفمندی را اجرا کنند.

در این جلسه مقرر شد، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان از برنامه‌های اوقات فراغت دستگاه‌ها بازدید کرده و کلاس‌های آنها را مورد ارزیابی قرار دهند.

انتهای پیام/85001/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول