اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

راهپیمایی روز قدس میدان بیعت با رهبر انقلاب است

امام جمعه دماوند گفت: راهپیمایی روز قدس یکی از میادین بیعت با ارزش‏های اسلام و انقلاب و ادامه راه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.

راهپیمایی روز قدس میدان بیعت با رهبر انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس که در فرمانداری و با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد، افزود: رمضان، ماهی است که ما در آن بیش از پیش به اکرام و مهرورزی به ایتام توصیه می‏شویم.

وی گفت: یکی از ابعاد مسئله فلسطین و قدس، ایتام و بی‏پناهان مسلمانی هستند که توسط رژیم غاصب صهیونیستی، خانه و خانواده خود را از دست داده‏اند.

امام جمعه دماوند افزود: امروز وقتی اخبار را پیگیری می‏کنیم، می‏بینیم که رژیم غاصب صهیونیستی نه تنها به پدر و پسری که در آغوش هم و در پناه یک بشکه مخفی شده بودند، با بی‏رحمی تمام شلیک می‏کند، بلکه می‏بینم آنها حتی یک کودک پنج ساله را به بهانه سنگ‏اندازی به سربازانشان دستگیر می‏کنند.

وی افزود: امسال در حالی راهپیمایی قدس را برگزار می‏کنیم که هم از جهت داخلی و هم از نظر بین‏المللی شرایط خاصی داریم.

علاءالدینی به وضعیت حاکم در مصر اشاره کرد و گفت: دشمنان می‏خواستند برنامه شبیه به آنچه در مصر اتفاق می‏افتد، را در ایران هم پیاده کنند؛ اما موفق نشدند و ما با حضور در این راهپیمایی بار دیگر وحدت و یک‏دلی ملت ایران را به دشمنان نشان خواهیم داد.

امام جمعه دماوند تأکید کرد: تمام حرکت‏هایی که در سطح بین‏المللی انجام می‏شود، برای این است که نگاه‏ها از اسرائیل برداشته و روی سوریه، عراق و مصر متمرکز شود.

علاءالدینی با اشاره به اینکه با وجود بحران‏های اقتصادی و اجتماعی در آمریکا، دیگر اسرائیل از مرکز توجه خارج شده است، افزود: با این وجود، اسرائیل تنها مانده و به سوی نابودی خواهد رفت.

امام جمعه دماوند همچنین به بحث وحدت شیعه و سنی پرداخت و خاطرنشان کرد: باید از روایات چگونگی زندگی در کنار اهل تسنن را بیاموزیم؛ در جایی که برخی از این روایات حتی ما را به عیادت از آنها توصیه می‏کنند، حق نداریم به آنها بی‏احترامی کنیم، بلکه باید وحدت بین شیعه و سنی که مقام معظم رهبری نیز بارها به آن اشاره کرده‏اند، را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس یکی از نمادهای وحدت بین تشیع و تسنن و کنار گذاشتن تعصب‏ها و مرزهاست.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه روز قدس با آخرین روزهای دولت دهم مصاف شده است، گفت: می‏توانیم در این روز از دولت احمدی‏نژاد قدردانی کرده و برای دولت روحانی آروزی توفیق و اعلام کنیم که همگام با رهبر معظم انقلاب در کنارشان خواهیم بود.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول