اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

اوج‌گیری اهداف و دستاوردهای انقلاب در دنیا/ لزوم اجرای طرح غربالگری مدیران موفق

استاندار قم گفت: امروز جهانیان شاهد اوج‌گیری ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند که به رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب محقق شده است.

اوج‌گیری اهداف و دستاوردهای انقلاب در دنیا/ لزوم اجرای طرح غربالگری مدیران موفق

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم‌رضا پیریایی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت هفته بهزیستی که در سالن ورزشی شهدای بهزیستی قم برگزار شد با بیان اینکه عمده‌ترین کار مسئولان خدمت‌رسانی به مردم به ویژه محرومان است اظهار کرد: روزی که پیشنهاد تاسیس سازمان بهزیستی در ایران مطرح شده بسیار پربرکت بوده و این آثار مهم امروز در سراسر ایران قابل مشاهده هستند.

وی افزود: ضرورت‌های اجتماعی در مسائل مربوط به محرومان امری بود که سرانجام در قانون‌گذاری مورد توجه قرار ‌گرفت اما تاسیس سازمانی مجزا برای این موضوع اهمیت فراوانی دارد و همین جا باید یاد شهید فیاض‌بخش را که موسس این سازمان بود گرامی بداریم.

استاندار قم با اشاره به خدمت‌گزاری همه دستگاه‌ها در نظام جمهوری اسلامی گفت: با این حال برخی سازمان‌ها و نهادها کار ویژه‌ای بر عهده‌ دارند.

وی ادامه داد: شتاب خدمت‌رسانی در برخی برهه‌ها بیشتر می‌شود و مسئولان دقت نظر بیشتری به خرج می‌دهند؛ در استان قم نیز برخی مدیران مانند مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد جزو مسئولانی هستند که عناوین برتر خدمت‌گزاری را کسب کرده‌اند.

پیریایی با بیان اینکه قم دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی است خاطرنشان کرد: برخی مسئولان این جایگاه را شناخته‌اند و با قوت بیشتری فعالیت می‌کنند.

استاندار قم گفت: مدیران سایر دستگاه‌ها و نیز نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی هم همکاری خوبی با اداره کل بهزیستی داشته و دارند و توانسته‌اند هم‌افزایی را به خوبی محقق سازند.

وی افتتاح سالن ورزشی در منطقه‌ای محروم از قم ویژه مددجویان بهزیستی را گامی موثر در راستای خدمت‌رسانی مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم این خدمت‌رسانی‌ها در همه عرصه‌ها در دولت آینده هم مورد توجه قرار گرفته و ادامه یابد.

پیریایی با تاکید بر تمرکز مدیران بر روی حوزه‌های کاری خود بیان داشت: احساس تکلیف و جدیت در امور موجب می‌شود مسئولان بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

استاندار قم یکی از عوامل موفقیت مدیران را حضور مستمر و قوی آنها در جلسات تصمیم‌گیری دانست و افزود: مدیران بهزیستی قم همواره به صورت مجدانه پیگیر مصوبات و طرح‌های خدمت‌رسانی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در برخی موارد تمام اعتبار لازم به بعضی ادارات تعلق می‌گیرد اما مدیران از تقویم کاری خود عقب افتاده‌اند و همین طور عکس این موضوع هم در مورد برخی مسئولان دیده می‌شود بنابراین همه مدیران باید تلاش کنند با تمرکز بر روی فعالیت‌های تعیین شده و وقف خود در راه اجرای هر چه بهتر وظایف، خود را به سطح مسئولان نوع دوم برسانند.

پیریایی اجرای طرح غربالگری توسط بهزیستی در حوزه‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و افزود: غربالگری تنها در مورد آسیب‌ها موضوعیت ندارد بلکه می‌تواند از ابعاد مختلفی نسبت به غربالگری مدیران هم پرداخت و میزان موفقیت مدیران را سنجید.

استاندار قم با اشاره به احساس تکلیف فراوان و پیگیری مورد به مورد امور توسط امام خمینی(ره) گفت: ایشان با استفاده از این ویژگی‌ها موفق شدند برکات فراوانی را برای نظام اسلامی به ارمغان بیاورند و امروز هم تمام کشورها شاهد اوج‌گیری ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند که به رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب محقق شده است.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با هیئت دولت عنوان داشت: سخنان ایشان برای همه مدیران معیار و شاخصی جامع و کامل است و بیانات رهبری در مورد کارنامه دولت‌های نهم و دهم افتخاری بزرگ برای همه دولتمردان و مسئولان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/78004/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول