اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روستای سعیدآباد جاجرود به شبکه گاز کشور متصل شد

پروژه گازرسانی روستای سعیدآباد جاجرود در شهرستان پردیس مورد بهره‏برداری قرار گرفت.

روستای سعیدآباد جاجرود به شبکه گاز کشور متصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران ظهر امروز در این مراسم، به جمعیت 10 هزار نفری روستای سعیدآباد اشاره کرد و گفت: به زودی متعاقب این افتتاحیه، علمک‏های گاز برای ساکنان نصب می‏شود تا بتوانند اشتراک گاز را پذیرفته و از گاز طبیعی استفاده کنند.

یعقوب‏علی حسین‏نیا روند دریافت انشعاب گاز در واحدهای صنعتی را نیز توضیح داد و بیان کرد: تمام واحدهایی که دارای مجوزهای قانونی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران هستند، با ارائه مدارک و مستندات مورد پذیرش قرار می‏گیرند.

وی از دریافت هزینه انشعاب گاز واحدهای صنعتی به صورت اقساطی خبر داد و گفت: در صورتی‏ که احراز شود واحد صنعتی توانایی پرداخت هزینه‏ها را ندارد، 40 درصد را ابتدا و مابقی را در سه تا چهار قسط دریافت می‏کنیم.

ایرج بیگدلو، فرماندار شهرستان پردیس نیز در این مراسم ماده هشت قانون را یادآور شد و توضیح داد: دستگاه‏های خدمات‏رسان نمی‏توانند به ساختمانی که بدون اخذ مجوزهای لازم احداث بنا شده باشد، خدمات‏رسانی کنند.

بیگدلو تأکید کرد: مالکانی که بناهای آنها بدون اخذ مجوزهای لازم احداث شده، برای تشکیل پرونده و رسیدگی به مشکلاتشان باید به بخشداری مراجعه کنند.

فرماندار شهرستان پردیس به برخی از عواقب استفاده غیرمجاز از گاز اشاره کرد و آن را تضییع حقوق دیگر شهروندان دانست.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول