اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد فاروج:

کودکان نیازمند فاروجی از طرح تغذیه سالم برخوردار شدند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فاروج گفت: در راستای رفع سوء تغذیه نیازمندان، طی امسال به 125 کودک نیازمند و مددجوی زیر 6 سال این شهرستان سبد غذایی اهدا شد.

کودکان نیازمند فاروجی از طرح تغذیه سالم برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، هاشم بهشتی با بیان اینکه این طرح با همکاری کمیته امداد و وزارت بهداشت انجام می‌شود اظهار کرد: در راستای بهبود وضعیت جسمانی و سلامت کودکان نیازمند زیر 6 سال طی امسال 125 مددجو و نیازمند فاروج از سبد کالای پروتئینی و لبنی برخوردار شدند.

وی افزود: در اجرای این طرح مراکز بهداشت، کودکان مددجو و نیازمندی که دچار سوء تغذیه هستند را شناسایی و به کمیته امداد معرفی می‌کند تا این نهاد نیز با اهدای سبد کالا به هر یک از کودکان به بهبود وضعیت جسمانی آنان کمک کند.

بهشتی با اشاره به اینکه این طرح 2 بار در سال اجرا می‌شود، تصریح کرد: این کودکان ماهانه سبد غذایی به ارزش 200 هزار ریال دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد: این طرح هر 6 ماه یک بار توسط مرکز بهداشت نظارت و وضعیت رشد کودکان بررسی می‌شود و پس از ارزیابی، کودکانی که وضعیت جسم آنان بهبود یافته از طرح خارج شده و کودکان نیازمند دیگر جایگزین این افراد می‌شوند.

به گزارش فارس، این طرح همه ساله در کلیه شهرستان‌های خراسان شمالی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/63001/‌ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول