اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‏دهد

تیم فوتبال شهرداری سمنان؛ در پیچ و خم رسیدن به قله

تیم فوتبال شهرداری سمنان به عنوان نماینده سمنان در رقابت‏های کشوری، در پیچ و خم رسیدن به قله با استقامت به راهش ادامه می‏دهد.

تیم فوتبال شهرداری سمنان؛ در پیچ و خم رسیدن به قله

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، در مراسمی از فوتبالیست‏ های تیم شهرداری سمنان تقدیر شد؛ اما این مراسم با سخنان و حاشیه‏ های متفاوتی همراه بود.

در این مراسم دوستانه، شهردار سمنان و معاون فرهنگی وی، معاون ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، رئیس هیئت فوتبال شهرستان سمنان و فوتبالیست ‏های تیم بزرگسالان شهرداری که در لیگ استان عنوان قهرمانی را کسب کرده و نماینده استان در لیگ دسته سه کشور هستند و همچنین امیدهای این تیم که قهرمان مسابقات حذفی شهرستان سمنان شدند، حضور داشتند.

*قهرمان واقعی، قهرمان اخلاق

شهردار سمنان در این مراسم گفت: باید تلاش کنیم تا علاوه بر قهرمانی در مسابقات، قهرمان اخلاق مسابقات هم باشیم؛ آنچه بیشتر اهمیت دارد، اخلاق ورزشی است که باید برای تحصیل آن کوشش بیشتری کرد.

مهدی خراسانیان افزود: حضور این تیم در مسابقات لیگ دسته سوم کشور حاصل یک تلاش شبانه‌روزی و خستگی‏‌ناپذیر از سوی جمع بازیکنان و کادر فنی آن در محیطی مملو از رفاقت و دوستی است؛ راز و رمز موفقیت و کسب پیروزی همین دوستی و هم‏بستگی است که باید حفظ شود.

شهردار سمنان در پایان صحبت‌های خود ابراز امیدواری کرد تا موفقیت‌های تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری در مسابقات لیگ دسته سوم آزادگان نیز تداوم داشته باشد.

*گسترش ورزش همگانی، دستیابی به پله‌های قهرمانی

محمد بهرامی، رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان نیز در ادامه این مراسم گفت: توجه به ورزش همگانی یکی از وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: با این حال، ایجاد تیم‌های ورزشی برای افزایش انگیزه و بالا‌ بردن میل به رقابت در بین جوانان نیز همواره مورد توجه این سازمان بوده است.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: در این بین، کسب مقام قهرمانی توسط تیم‌های ورزشی شهرداری نشان‌دهنده درستی راه و به نتیجه رسیدن تلاش تمامی دست‌اندرکاران امور ورزش در شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی است.

بهرامی افزود: در این بین حمایت‌های دلسوزانه و برادرانه شهردار سمنان، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال، رسانه‏ ها و جراید باعث دلگرمی بود.

وی ادامه داد: پنج سال تلاش مداوم، صبر و حوصله، در کنار تمرین و ممارست به علاوه روحیه جهادی در سال جاری با طعم شیرین قهرمانی در مسابقات لیگ استان و راهیابی به مسابقات لیگ دسته سوم آزادگان نتیجه داد.

*وضعیت سخت تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری سمنان

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان در بخشی از سخنان خود با اشاره به وضعیت سخت تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری در سال گذشته گفت: تیم با تمام کاستی‌ها و مشکلات به رهبری محمدحسن نوحی در آخرین لحظات وارد مسابقات شد.

بهرامی افزود: بازیکنان و کادر فنی مردانه جنگیدند و در نهایت با کسب عنوان قهرمانی پایانی خوش و خاطره‌انگیز را رقم زدند.

وی رفاقت و همدلی را رمز موفقیت تیم در مسابقات پیش‏رو دانست و گفت: علی‏رغم تصور همگان برای کار سخت پیش‌رو در مسابقات لیگ سه، با حفظ روحیه و افزایش دوستی‌ها و همدلی بین مجموعه تیم بدون شک شهرداری می‌تواند نماینده شایسته استان در جمع فوتبالی‌های کشور باشد.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از حمایت‌های بی‏ دریغ خراسانیان و معاون مالی شهرداری سمنان گفت: در شرایطی که همیشه متهم به ورود غیرقانونی به فضای ورزش قهرمانی بودیم، توانستیم ضمن اقدامات اساسی از جمله راه‌اندازی ورزش محلات، خانه ورزش و ... در عرصه گسترش ورزش همگانی در بین اقشار مختلف جامعه، در عرصه قهرمانی هم با کمترین هزینه ممکن بهترین نتایج را کسب کنیم.

*تجلیل از میهمانان جدید لیگ 3 آزادگان

پس از سخنان مسئولان و با دعوت از مرادی‏ ساران و صیاد طوری، از چهره‏ های ورزشی سمنان، مراسم به بخش تجلیل خود وارد شد که در این بخش از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم‌های فوتبال و فوتسال بزرگسالان و امید شهرداری تجلیل شد.

*چهره ‏های تیم فوتبال بزرگسالان

مسعود منیری، محمدحسین نوحی، مصطفی ابراهیمیان، مجتبی ابراهیمیان، محمد دانی، سعید همتیان، حمید گل‏هاشم، علی‏اکبر علیزاده، محسن عجم، مهیار طاهریان، محمد الهیاری، حامد گل‏هاشم، محمد فغانی‏افروزی، مصطفی ضمیری، جواد سالار، آرمان ایمانی، علی‏اکبر مختاری، امیرمسعود ایمانی، مهدی باغبان، حسین عروجی، ابوالفضل خراسانی، سعید رحمانی، رسول موسوی، محمد خوشی و محمد خیرالدین اعضای تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری سمنان هستند.

سرمربی تیم، مصطفی ایمانی و سرپرست آن، ابراهیم زیاری است.

*چهره ‏های تیم فوتبال امید شهرداری سمنان

جواد سالار، رضا طاهریان، عرفان چتری، حامد ترابی، بهنام یحیایی، مرتضی کاظمیان، بهنام کریمی، محمدرضا خرم، مجتبی مشهدی، محمد خوشی، محمد خلیلی، محمدمهدی خلیلی، محمد رسایی، آرمین فلاح، سیدسعید موسوی، سیدمعین موسوی، ایمان جندقی، مصطفی ضمیری، امیر محمودی و رضا عرب نیز از چهره‏های تیم فوتبال امید شهرداری سمنان محسوب می‏شوند.

مربی این تیم، نوید شاهی و سرپرست آن، مرتضی جانبکلو است.

گرفتن عکس یادگاری و وعده برگزاری جشن پیراهن تیم فوتبال با حضور خانواده بازیکنان، حسن ختام این جشن خانواده فوتبالی شهرداری بود.

انتهای پیام/2249/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول