اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برگزاری نمایشگاه سنگ، نما و کاشی سرامیک قم:

محل‌ دائمی نمایشگاه‌های قم با مشکلات فراوان روبه‌رو است

مدیر برگزاری نمایشگاه سنگ، نما و کاشی سرامیک قم گفت: محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های قم به دلیل نامناسب بودن فضا و محدودیت ظرفیت در سالن و ... با مشکلات فراوانی روبه‌رو است که حضور برخی شرکت کنندگان را در آن کم‌رنگ می‌کند.

محل‌ دائمی نمایشگاه‌های قم با مشکلات فراوان روبه‌رو است

مجتبی علیشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه مشکلات فراوانی برای برگزاری نمایشگاه‌ها در استان قم وجود دارد اظهار کرد: نبود برنامه‌ریزی مناسب در برگزاری نمایشگاه از جمله مشکلاتی است که شرکت‌کننده و مجری نمایشگاه با آن روبه‌رو هستند.

وی افزود: برخی از شرکت‌ها به دلیل نبود زمان مناسب برای چیدمان غرفه و پایین آمدن سطح کیفی غرفه خود به دلیل نبود امکانات رنج می‌برند.

مدیر برگزاری نمایشگاه سنگ، نما و کاشی سرامیک قم ادامه داد: برخی از شرکت‌ها که در سال‌های گذشته در نمایشگاه حضور یافتند از آمدن مجدد به نمایشگاه خودداری می‌کنند.

وی دلیل امتناع این شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه‌ها را مقرون به صرفه نبودن حضور در نمایشگاه می‌داند.

وی افزود: اجاره غرفه کمترین هزینه‌ای است که شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه انجام می‌دهند که هزینه‌های جانبی فراوانی مانند حمل و باربری، تهیه هدایای تبلیغاتی و ... از جمله مواردی است که شرکت‌کننده باید هزینه کند ولی نتیجه مطلوبی نمی‌بیند که این عامل موجب می‌شود میلی برای حضور در نمایشگاه وجود نداشته باشد.

علیشاهی نبود امکاناتی مانند سالن کنفرانس برای برگزاری افتتاحیه و اختتامیه برگزاری نمایشگاه را از جمله مشکلاتی عنوان کرد که در این نمایشگاه به صورت جدی وجود دارد.

وی ظرفیت نمایشگاه را بسیار محدود ذکر و تصریح کرد: جایی که اکنون نمایشگاه در آن حضور دارد بسیار کوچک است در حالی که برخی شرکت‌ها برای حضور خود در نمایشگاه مساحتی حدود 800 متر طلب می‌کنند که به دلیل ناممکن بودن محقق کردن این درخواست، از آمدن به نمایشگاه امتناع می‌کنند.

*نمایشگاه دائمی قم به خانه جدید نقل مکان می‌کند

مدیر برگزاری نمایشگاه سنگ، نما و کاشی سرامیک قم خاطرنشان کرد: امسال آخرین سالی است که نمایشگاه‌ها در محل فعلی برگزار می‌شود و نمایشگاه‌ به محل جدید که در اتوبان قم – تهران احداث شده نقل مکان می‌کند.

انتهای پیام/78005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول