اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان:

آتش‌سوزی مراتع اطراف خرم‌آباد مهار شد

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های اطراف شهرستان خرم‌آباد مهار شد.

آتش‌سوزی مراتع اطراف خرم‌آباد مهار شد

رضا آریایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به وقوع آتش‌سوزی عصر چهارشنبه در منطقه شهنشاه شهرستان خرم‌آباد گفت: برآورد دقیق خسارت ناشی از این حادثه هنوز مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه احتمال عمدی بودن آتش‌سوزی در این منطقه وجود دارد، افزود: طبق اظهارات مسئولان محلی، این منطقه در طول یک ماه گذشته برای سومین بار است که دچار حریق می‌شود و احتمال عمدی بودن وجود دارد.

آریایی یادآور شد: بیش از 50 نفر از نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست، بسیج، ارتش، مردم محلی و تشکل‌های زیست محیطی مشغول انجام عملیات اطفاء حریق در این منطقه بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان ابراز داشت: در این ماه مبارک و گرمای شدید در این استان مهار آتش کار دشواری است، اما نیروهای زحمتکش دولتی و مردمی عصر چهارشنبه بعد از پنج ساعت توانستند این آتش را در این منطقه مهار کنند.

آریایی متذکر شد: متأسفانه ما هر روز در سطح لرستان شاهد آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها هستیم که از همه مردم می‌خواهیم در حفظ این منابع خدادادی کوشا باشند.

وی اذعان داشت: استان لرستان فقط این طبیعت را دارد و اگر در حفظ آن کوشا نباشیم، مطمئناً با مشکل مواجه می‌شویم.

وقوع حریق در مراتع جنگلی نزدیک به روستای شهنشاه(گوشه) از توابع شهرستان خرم‌آباد عصر چهارشنبه آغاز شده و پنج ساعت به طول انجامید.

انتهای پیام/85001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول