اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکید شهردار فرون آباد بر تأمین رضایت عمومی مردم

شهردار فرون آباد بر ضرورت ایجاد وفاق و تفاهم در مجموعه شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد.

تاکید شهردار فرون آباد بر تأمین رضایت عمومی مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری فرون‌آباد، علی بند علیان با تأکید بر ضرورت ایجاد وفاق و تفاهم در مجموعه شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب به مردم گفت: در طول زمان خیلی از وظایف شهرداری از شهرداری‌ها گرفته شد و به‌صورت سازمان‌های مستقل مثل آب، برق، مخابرات و گاز درآمده و شهرداری فقط یک سری وظایف عمومی مثل رفت و روب، جمع‌آوری زباله، ایجاد توسعه معابر، لایروبی و ... را بر عهده دارد.

شهردار فرون‌آباد در بازدید از طرح جهادی آسفالت معابر سطح شهر اظهار داشت: مردم همچون گذشته مشکلاتی را که در شهر مشاهده می‌کنند به شهرداری مراجعه می‌کنند و شهرداری به‌عنوان مسئول و متصدی اصلی شهر این وظایف را انجام می‌دهد و با این کار شهروندان شاهد بالا رفتن کیفیت در امورات شهری خواهند بود.

علیان در پایان افزود: وقتی سازمانی که می‌خواهد در جامعه مقتدر باشد باید اقتدار خودش را با حرکت‌های اجرائی اعمال کند و با حرف و سخنرانی نمیِ‌شود اقتدار ایجاد کرد و اگر هر قسمت از امورات خدمات شهری، رفاهی، ورزشی، آموزشی و ... خوب عمل نکنند اثر منفی بر روی شهروندان بر جای می‌گذارد. 

انتهای پیام/2462/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول